We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka nákupčího
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho dlouholetého klienta, mezinárodní obchodní společnost s více než 500 prodejnami v Evropě, hledáme vhodné kandidáty na pozici:
"Asistent/ka nákupu s AJ"
Budete součástí týmu, který denně komunikuje s českými a zahraničními dodavateli, určuje směr dané sortimentní kategorie a připravuje lokální reklamní akce.
Popis činnosti:
Podstatnou částí náplně práce je vedení administrativní agendy spojené s domácími i zahraničními dodavateli a to zejména s využitím PC - Excel, Powerpoint. Dále komunikace s jednotlivými prodejnami na území ČR, vyřizování jejich požadavků, spolupráce s marketingovým oddělením při přípravě propagačních akcí, sledování stavu sortimentu (non food zboží), příprava objednávek zboží, vytváření prodejních statistik a vkládání dat do PC.
Požadavky:
- SŠ/VŠ ekonomického směru (i absolvent s praxí při škole)
- AJ komunikativní
- Znalost práce na PC (Excel a Powerpoint na pokročilé úrovni), SAP výhodou
- Vysoké pracovní nasazení, schopnost pracovat na více projektech současně
- Ochota učit se nové věci
- Zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
Nabízíme:
- Nástupní plat podle praxe
- Stabilní zázemí prosperující a i navenek úspěšné společnosti
- Přátelské pracovní prostředí
- Zajímavé a odpovědné úkoly s možností profesního růstu
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Zkrácená páteční pracovní doba
- Nástup ihned nebo dohodou, HPP
"Asistent/ka nákupu s AJ"
Budete součástí týmu, který denně komunikuje s českými a zahraničními dodavateli, určuje směr dané sortimentní kategorie a připravuje lokální reklamní akce.
Popis činnosti:
Podstatnou částí náplně práce je vedení administrativní agendy spojené s domácími i zahraničními dodavateli a to zejména s využitím PC - Excel, Powerpoint. Dále komunikace s jednotlivými prodejnami na území ČR, vyřizování jejich požadavků, spolupráce s marketingovým oddělením při přípravě propagačních akcí, sledování stavu sortimentu (non food zboží), příprava objednávek zboží, vytváření prodejních statistik a vkládání dat do PC.
Požadavky:
- SŠ/VŠ ekonomického směru (i absolvent s praxí při škole)
- AJ komunikativní
- Znalost práce na PC (Excel a Powerpoint na pokročilé úrovni), SAP výhodou
- Vysoké pracovní nasazení, schopnost pracovat na více projektech současně
- Ochota učit se nové věci
- Zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
Nabízíme:
- Nástupní plat podle praxe
- Stabilní zázemí prosperující a i navenek úspěšné společnosti
- Přátelské pracovní prostředí
- Zajímavé a odpovědné úkoly s možností profesního růstu
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Zkrácená páteční pracovní doba
- Nástup ihned nebo dohodou, HPP
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Úspěšný maloobchodní řetězec
Úspěšný maloobchodní řetězec
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2798884
Posting date: 4.11.2016
2016-11-04
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent Company: JOBSTART, s.r.o.