We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Regionální Specialista výrobků a služeb - FMCG
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Jihomoravský kraj, Moravskoslezský kraj
Jihomoravský kraj, Moravskoslezský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chcete práci, která vás bude bavit? Rád/a školíte? Nebaví vás sedět celý den v kanceláři? Máte zkušenost z retailu a víte, co to je třeba merchandising? Máte cit pro detail a smysl pro pořádek?
Pozice Regionálního specialisty produktů a služeb (oblast FMCG - potraviny, káva, gastro) je nejen o dosahování výsledků, ale také o rozvíjení lidí a kreativním přístupu.
Klient hledá především proaktivního člověka, který dokáže přinášet a realizovat nové nápady. Nový kolega/nová kolegyně bude mít na starosti pobočkovou síť v regionu Morava z pohledu zajištění a udržení provozního standardu a kvality směrem k zákazníkům. Pomocí akčních plánů, které si sám/sama sestaví na základě analýzy stávající situace na pobočkách, bude dosahovat stanovené cíle. Regionální specialista produktů a služeb působí nejen jako lektor a mentor pro personál a vedoucí poboček, ale také jako důležité propojení District Managerů, kteří jsou v terénu a dohlížejí na prodejní síť, a kolegů v kanceláři, kteří určují jaké služby a produkty se na pobočkách budou prodávat.
Náplň práce:
- Realizovat školení na témata v následujících oblastech - HACCP, zbožíznalství, prodejní techniky
- Spolupracovat při uvádění nových produktů na trh, jejich propagaci a zavádění změn
- Zajišťovat úpravy obchodů podle lokálních potřeb
- Dbát na dodržování HACCP, firemních norem a obchodní etiky
- Analyzovat výkony jednotlivých obchodů a navrhovat konkrétní akční plány pro plnění cílů
- Monitorovat tržní trendy a sdílet znalosti s ostatními kolegy
- Poskytovat poradenství a kontrolu při zavádění plánogramů
Požadujeme:
- SŠ vzdělání v kombinaci se zkušeností z obdobné pozice
- Pokročilou znalost MS Office
- AJ B2 a vyšší, ČJ rodilá
- Výborné komunikační dovednosti
- Schopnost samostatné práce
- Ochota cestovat
- Vysoká úroveň iniciativy a angažovanosti
- Schopnost a chuť rozvíjet druhé
- Organizační dovednosti
- Nadšení do práce
Nabízíme:
- Finanční ohodnocení úměrné zkušenostem
- Roční bonus formou 13. platu
- Nástroje potřebné pro výkon práce - telefon, PC, služební vůz
- 5 týdnů dovolené, 2 sickdays
- Flexibilní pracovní doba
- Příspěvek na sport, kulturu, dovolenou, vzdělávání, zdravotní péči
- Příspěvek na penzijní, životní nebo úrazové připojištění a pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Stravenky
Bydliště kandidáta ideálně v regionu Morava, možné je i dojíždění z východních Čech.
Pozice Regionálního specialisty produktů a služeb (oblast FMCG - potraviny, káva, gastro) je nejen o dosahování výsledků, ale také o rozvíjení lidí a kreativním přístupu.
Klient hledá především proaktivního člověka, který dokáže přinášet a realizovat nové nápady. Nový kolega/nová kolegyně bude mít na starosti pobočkovou síť v regionu Morava z pohledu zajištění a udržení provozního standardu a kvality směrem k zákazníkům. Pomocí akčních plánů, které si sám/sama sestaví na základě analýzy stávající situace na pobočkách, bude dosahovat stanovené cíle. Regionální specialista produktů a služeb působí nejen jako lektor a mentor pro personál a vedoucí poboček, ale také jako důležité propojení District Managerů, kteří jsou v terénu a dohlížejí na prodejní síť, a kolegů v kanceláři, kteří určují jaké služby a produkty se na pobočkách budou prodávat.
Náplň práce:
- Realizovat školení na témata v následujících oblastech - HACCP, zbožíznalství, prodejní techniky
- Spolupracovat při uvádění nových produktů na trh, jejich propagaci a zavádění změn
- Zajišťovat úpravy obchodů podle lokálních potřeb
- Dbát na dodržování HACCP, firemních norem a obchodní etiky
- Analyzovat výkony jednotlivých obchodů a navrhovat konkrétní akční plány pro plnění cílů
- Monitorovat tržní trendy a sdílet znalosti s ostatními kolegy
- Poskytovat poradenství a kontrolu při zavádění plánogramů
Požadujeme:
- SŠ vzdělání v kombinaci se zkušeností z obdobné pozice
- Pokročilou znalost MS Office
- AJ B2 a vyšší, ČJ rodilá
- Výborné komunikační dovednosti
- Schopnost samostatné práce
- Ochota cestovat
- Vysoká úroveň iniciativy a angažovanosti
- Schopnost a chuť rozvíjet druhé
- Organizační dovednosti
- Nadšení do práce
Nabízíme:
- Finanční ohodnocení úměrné zkušenostem
- Roční bonus formou 13. platu
- Nástroje potřebné pro výkon práce - telefon, PC, služební vůz
- 5 týdnů dovolené, 2 sickdays
- Flexibilní pracovní doba
- Příspěvek na sport, kulturu, dovolenou, vzdělávání, zdravotní péči
- Příspěvek na penzijní, životní nebo úrazové připojištění a pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Stravenky
Bydliště kandidáta ideálně v regionu Morava, možné je i dojíždění z východních Čech.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Nadnárodní skupina se stovkami poboček v ČR a téměř 30.000 zaměstnanci celosvětově.
Nadnárodní skupina se stovkami poboček v ČR a téměř 30.000 zaměstnanci celosvětově.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3210949
Posting date: 10.10.2017
2017-10-10
location: Jihomoravský kraj, Moravskoslezský kraj Position: Lektor, školitel, Regionální / Oblastní manažer, Vedoucí prodejny/provozu Company: JOBSTART, s.r.o.