We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Koordinátor zakázek s italštinou
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro světového lídra, americkou nadnárodní společnost, v oblasti stavebních prvků a materiálů, hledáme kandidáta na pozici:
"Koordinátor zakázek s italským (a španělským) jazykem"
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za svěřené porfolio klientů z konkrétních regionů
- komplexní zpracování objednávek
- zabezpečení logistiky do svěřeného regionu
- pravidelná komunikace s klientem a informování ho o stavu zakázky
- řešení reklamací
- administrativa (práce v SAPu, v SD modulu)
Pozice je pro již zkušeného kandidáta, souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost italského jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1), AJ - B2, španělština je výhodou
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek min. 3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
- nástup ideálně ihned nebo po dohodě
V případě zájmu pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce!
"Koordinátor zakázek s italským (a španělským) jazykem"
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za svěřené porfolio klientů z konkrétních regionů
- komplexní zpracování objednávek
- zabezpečení logistiky do svěřeného regionu
- pravidelná komunikace s klientem a informování ho o stavu zakázky
- řešení reklamací
- administrativa (práce v SAPu, v SD modulu)
Pozice je pro již zkušeného kandidáta, souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost italského jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1), AJ - B2, španělština je výhodou
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek min. 3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
- nástup ideálně ihned nebo po dohodě
V případě zájmu pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) nebo Italský jazyk - Pokročilý (C1) nebo Španělský jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3272064
Posting date: 21.12.2017
2017-12-21
location: Hlavní město Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Disponent, Specialista podpory zákazníků Company: JOBSTART, s.r.o.