We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Sales coordinator with German – internationl hotel business
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Sales coordinator with German – internationl hotel business
Naším klientem je americká společnost, která je zároveň největší cestovní agenturou na světě. Zaměstnává přes 10 000 lidí v moderních, luxusních Share Service Centrech po celém světě. Pyšní se nejen krásnými prostory, ale i multikulturním prostředím a především oblíbenosti mezi „multilanguage people“ .
V současné chvíli otevírá nové „multilanguage“ oddělení a hledá kandidáty na pozice Sales coordinators with German. Pozice je vhodná jak pro juniorní tak seniorní kandidáty! Pokud mluvíte výborně německy, nebojíte se mluvit a zajímá Vás práce v mezinárodním prostředí pak čtěte dále.
Náplň práce:
• Sledování produktů u již nasmlouvaných partnerů společnosti a zajištění jejich konkurence schopnosti (neděláte akvizice).
• Najít vhodná řešení a doporučení pro konkrétní hotel, jak se lépe prezentovat na stránkách, zajistit propagační materiály a přístupy na lepší prodejní kanály.
• Poradenství, prezentace a doporučení nových produktů
• Úzká spolupráce s marketingovým oddělením, poradenství ohledně lepší možnosti prodejů, atraktivnosti produktů apod.
Ideální kandidát:
• je schopen využívat na denní bázi jazyky, které ovládá (v současné chvíli hledáme německý jazyk)
• mluví velmi dobře anglicky (úroveň B2 je dostačující)
• má zkušenosti z hotelového prostředí (Concierge, sales, key account…)
• vyhovuje mu multikulturní prostředí, práce v týmech, kde pracují převážně cizinci
• je přátelský, usměvavý – prostě „open and friendly“ chce začít kariéru v mezinárodním prostředí, s možností rychlého růstu a relokace v rámci celého světa
• má již nějakou pracovní zkušenost (může být dlouhodobá brigáda při studiu apod.)
• zkušenosti z nadnárodního prostředí nebo hotelových řetězců jsou velkou výhodou!!
Bližší informace o přesné náplni práce Vám rádi upřesníme na osobní schůzce.
Nabízíme:
• práce na FULL time, ale flexibilní pracovní doba.
• mezinárodní prostředí, denní využití jazyků, kariérní růst, skvělý tým lidí z celého světa
• smlouva na dobu neurčitou, nejedná se o práci na projektech
• platové ohodnocení dle zkušeností od 40 000Kč + široká škála nadstandardních benefitů ( příspěvky na sport, kulturu, soukromá zdravotní péče, roční opencard, slevy na služby společnosti – vhodné zejména pro ty, kdo rádi cestují po celém světě; apod.)
Nástup: IHNED!
Naším klientem je americká společnost, která je zároveň největší cestovní agenturou na světě. Zaměstnává přes 10 000 lidí v moderních, luxusních Share Service Centrech po celém světě. Pyšní se nejen krásnými prostory, ale i multikulturním prostředím a především oblíbenosti mezi „multilanguage people“ .
V současné chvíli otevírá nové „multilanguage“ oddělení a hledá kandidáty na pozice Sales coordinators with German. Pozice je vhodná jak pro juniorní tak seniorní kandidáty! Pokud mluvíte výborně německy, nebojíte se mluvit a zajímá Vás práce v mezinárodním prostředí pak čtěte dále.
Náplň práce:
• Sledování produktů u již nasmlouvaných partnerů společnosti a zajištění jejich konkurence schopnosti (neděláte akvizice).
• Najít vhodná řešení a doporučení pro konkrétní hotel, jak se lépe prezentovat na stránkách, zajistit propagační materiály a přístupy na lepší prodejní kanály.
• Poradenství, prezentace a doporučení nových produktů
• Úzká spolupráce s marketingovým oddělením, poradenství ohledně lepší možnosti prodejů, atraktivnosti produktů apod.
Ideální kandidát:
• je schopen využívat na denní bázi jazyky, které ovládá (v současné chvíli hledáme německý jazyk)
• mluví velmi dobře anglicky (úroveň B2 je dostačující)
• má zkušenosti z hotelového prostředí (Concierge, sales, key account…)
• vyhovuje mu multikulturní prostředí, práce v týmech, kde pracují převážně cizinci
• je přátelský, usměvavý – prostě „open and friendly“ chce začít kariéru v mezinárodním prostředí, s možností rychlého růstu a relokace v rámci celého světa
• má již nějakou pracovní zkušenost (může být dlouhodobá brigáda při studiu apod.)
• zkušenosti z nadnárodního prostředí nebo hotelových řetězců jsou velkou výhodou!!
Bližší informace o přesné náplni práce Vám rádi upřesníme na osobní schůzce.
Nabízíme:
• práce na FULL time, ale flexibilní pracovní doba.
• mezinárodní prostředí, denní využití jazyků, kariérní růst, skvělý tým lidí z celého světa
• smlouva na dobu neurčitou, nejedná se o práci na projektech
• platové ohodnocení dle zkušeností od 40 000Kč + široká škála nadstandardních benefitů ( příspěvky na sport, kulturu, soukromá zdravotní péče, roční opencard, slevy na služby společnosti – vhodné zejména pro ty, kdo rádi cestují po celém světě; apod.)
Nástup: IHNED!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3279570
Posting date: 5.1.2018
2018-01-05
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Concierge, Recepční, Specialista podpory zákazníků Company: JOBSTART, s.r.o.