We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office recepční
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha 1, Česko
Praha 1, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsi čerstvý absolvent, užila jsi si poslední prázdniny a teď hledáš práci na plný úvazek? Baví Tě práce s lidmi, administrativa a láká Tě velká a úspěšná firma? Tak možná hledáme právě Tebe!
Naš klient, velký a důležitý hráč na evropském realitním trhu, hledá posilu na pozici
***OFFICE RECEPČNÍ*** pro jejich head quarters, v samém centru Prahy.
Tvůj běžný den bude zahrnovat uvádění návštěv, vyřizování telefonátů, příprava meetingů, zajištění občerstvění, vyřizování telefonátů a další běžné administrativní práce. Samozřejmostí je pomoc kolegům či řešení ad hoc kancelářských situací.
Pokud již máš podobnou zkušenost, super! Klient je však otevřen i juniorním kandidátům. Je však potřeba mít dobré organizační schopnosti, zodpovědnost, příjemné vystupování a dobré komunikační dovednosti. Angličtina stačí na komunikativní úrovni.
A co můžeš očekávat?
- Stabilní zázemí silné a respektované společnosti
- Atraktivní kanceláře v samém centru města, přímo na metru B
- Možnost růstu v rámci společnosti (a není to jen fráze)
- Příjemný kolektiv
- Pracovní doba 8-16:30 nebo 9-17:30, dle domluvy s kolegyní
- 5 týdnů dovolené, penzijko a životní pojištění, stravenky, dotovaný Multisport
- Nástup idealně ihned
Pokud Tě nabídka oslovila, tak nám pošli CV a my Tě na pohovor připravíme, jak nejlépe umíme.
Naš klient, velký a důležitý hráč na evropském realitním trhu, hledá posilu na pozici
***OFFICE RECEPČNÍ*** pro jejich head quarters, v samém centru Prahy.
Tvůj běžný den bude zahrnovat uvádění návštěv, vyřizování telefonátů, příprava meetingů, zajištění občerstvění, vyřizování telefonátů a další běžné administrativní práce. Samozřejmostí je pomoc kolegům či řešení ad hoc kancelářských situací.
Pokud již máš podobnou zkušenost, super! Klient je však otevřen i juniorním kandidátům. Je však potřeba mít dobré organizační schopnosti, zodpovědnost, příjemné vystupování a dobré komunikační dovednosti. Angličtina stačí na komunikativní úrovni.
A co můžeš očekávat?
- Stabilní zázemí silné a respektované společnosti
- Atraktivní kanceláře v samém centru města, přímo na metru B
- Možnost růstu v rámci společnosti (a není to jen fráze)
- Příjemný kolektiv
- Pracovní doba 8-16:30 nebo 9-17:30, dle domluvy s kolegyní
- 5 týdnů dovolené, penzijko a životní pojištění, stravenky, dotovaný Multisport
- Nástup idealně ihned
Pokud Tě nabídka oslovila, tak nám pošli CV a my Tě na pohovor připravíme, jak nejlépe umíme.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3515740
Posting date: 14.10.2018
2018-10-14
location: Praha Position: Helpdesk operátor, Office manager, Recepční, Sekretářka Company: JOBSTART, s.r.o.