We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Účetní – zaměření na banku
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
35 000 - 40 000 Kč/měsíc25 dní dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování, penzijní a životní připojištění, pravidelné občerstvení na pracovišti, hrazení kurzů a další!
35 000 - 40 000 Kč/měsíc25 dní dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování, penzijní a životní připojištění, pravidelné občerstvení na pracovišti, hrazení kurzů a další!
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho dlouhodobého klienta, původně českou společnost, nyní je součástí velké mezinárodní skupiny, hledáme komunikativního a přátelského kolegu, a to na pozici:
***ÚČETNÍ – zaměření na banku***
Náplň práce:
- příprava podkladů pro platební styk
- platby a jejich převod mezi účty
- identifikace a párování plateb
- zpracování a zaúčtování plateb
- příprava podkladů pro fakturace
- komunikace napříč společností i s klienty
- související administrativa
Od nového kolegy nebo kolegyně se očekává ukončená střední nebo vysoká škola, ideálně se zaměřením na finance nebo účetnictví. Praxe v oboru ideálně 2 roky, může však být i absolvent VŠ, který pracoval ještě během studia. Předpokladá se uživatelská znalost MS Office a písemná komunikace v anglickém jazyce, SAP je výhodou. Pečlovist, zodpovědnost a samostatnost jsou samožejmostí.
Klient nabízí:
- skvělý kolektiv a stabilní zázemí mezinárodní společnosti
- možnost Home Office
- možnost karierního růstu
- krásný balíček benefitů: 25 dní dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování, penzijní a životní připojištění, pravidelné občerstvení na pracovišti, hrazení kurzů a další!
- lokalita pracoviště Praha 5
***ÚČETNÍ – zaměření na banku***
Náplň práce:
- příprava podkladů pro platební styk
- platby a jejich převod mezi účty
- identifikace a párování plateb
- zpracování a zaúčtování plateb
- příprava podkladů pro fakturace
- komunikace napříč společností i s klienty
- související administrativa
Od nového kolegy nebo kolegyně se očekává ukončená střední nebo vysoká škola, ideálně se zaměřením na finance nebo účetnictví. Praxe v oboru ideálně 2 roky, může však být i absolvent VŠ, který pracoval ještě během studia. Předpokladá se uživatelská znalost MS Office a písemná komunikace v anglickém jazyce, SAP je výhodou. Pečlovist, zodpovědnost a samostatnost jsou samožejmostí.
Klient nabízí:
- skvělý kolektiv a stabilní zázemí mezinárodní společnosti
- možnost Home Office
- možnost karierního růstu
- krásný balíček benefitů: 25 dní dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování, penzijní a životní připojištění, pravidelné občerstvení na pracovišti, hrazení kurzů a další!
- lokalita pracoviště Praha 5
Hlavní oblast působení klienta
Zprostředkování práce a personální poradenství
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3659954
Posting date: 6.5.2019
2019-05-06
location: Praha Position: Ekonom, Pokladník, Specialista back office, Specialista fakturace a plateb, Účetní Company: JOBSTART, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 35 000 - 40 000 Kč/měsíc25 dní dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování, penzijní a životní připojištění, pravidelné občerstvení na pracovišti, hrazení kurzů a další!