We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Koordinátor zakázek s francouzštinou nebo italštinou nebo ruštinou nebo holandštinou
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro světového lídra, americkou nadnárodní společnost, v oblasti stavebních prvků a materiálů, hledáme kandidáty na pozice:
"Koordinátor zakázek se francouzštinou NEBO italštinou NEBO ruštinou NEBO holandštinou"
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za svěřené porfolio klientů z daného regionu
- komplexní zpracování objednávek
- zabezpečení logistiky do svěřeného regionu
- pravidelná komunikace s klientem a informování ho o stavu zakázky
- řešení reklamací
- administrativa (práce v SAPu, v SD modulu)
Pozice je pro již zkušeného kandidáta, souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost hlavního jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1)
- a zároveň angličtina min. B2
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek min. 3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
- nástup ideálně ihned nebo po dohodě
V případě zájmu pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce!
"Koordinátor zakázek se francouzštinou NEBO italštinou NEBO ruštinou NEBO holandštinou"
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za svěřené porfolio klientů z daného regionu
- komplexní zpracování objednávek
- zabezpečení logistiky do svěřeného regionu
- pravidelná komunikace s klientem a informování ho o stavu zakázky
- řešení reklamací
- administrativa (práce v SAPu, v SD modulu)
Pozice je pro již zkušeného kandidáta, souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost hlavního jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1)
- a zároveň angličtina min. B2
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek min. 3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
- nástup ideálně ihned nebo po dohodě
V případě zájmu pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Francouzský jazyk - Pokročilý (C1) nebo Italský jazyk - Pokročilý (C1) nebo Nizozemský jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3725740
Posting date: 26.7.2019
2019-07-26
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Disponent, Koordinátor, Logistik, Specialista podpory zákazníků Company: JOBSTART, s.r.o.