Apply without a CV
We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Logistik
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Říčany, Česko
Říčany, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste aktivní, komunikativní a baví Vás různorodost? Máte vystudovaný obor logistika nebo již máte s tímto oborem zkušenost? V tom případě náš klient, výrobce a prodejce elektrospotřebičů, telco a kancelářské techniky, hledá právě Vás! Pozici, kterou momentálně pro klienta obsazujeme je Logistik.
Hlavní náplní práce je administrativně-organizační podpora logistického oddělení při dopravě zboží od dodavatelů. Nový člen týmu bude zodpovědný za zakládání karet nového zboží, kontrolu dovezeného zboží a zadávání dodávek do systému včetně technických parametrů, komunikaci s dodavateli a sjednávání dopravy.
Ideální kandidát by měl mít:
- background z logistiky (studium či praxe)
- praxi s pozemní a námořní přepravou
- praxi s exportem a importem
- znalost MS Office (zejména Excel)
- AJ na komunikativní úrovni
- komunikační a organizační schopnosti
Co můžete čekat od klienta:
- zázemí zavedené a stabilní společnosti
- práci v příjemném a dynamickém pracovním prostředí a kolektivu
- vzdělávání
- slevy na vlastní produkty
- nástup možný ihned
- pracoviště v Říčanech u Prahy
V případě zájmu zašlete prosím Vaše CV na níže uvedený kontakt. Obratem se s Vámi spojíme a budeme Vás informovat o dalším průběhu výběrového řízení.
Hlavní náplní práce je administrativně-organizační podpora logistického oddělení při dopravě zboží od dodavatelů. Nový člen týmu bude zodpovědný za zakládání karet nového zboží, kontrolu dovezeného zboží a zadávání dodávek do systému včetně technických parametrů, komunikaci s dodavateli a sjednávání dopravy.
Ideální kandidát by měl mít:
- background z logistiky (studium či praxe)
- praxi s pozemní a námořní přepravou
- praxi s exportem a importem
- znalost MS Office (zejména Excel)
- AJ na komunikativní úrovni
- komunikační a organizační schopnosti
Co můžete čekat od klienta:
- zázemí zavedené a stabilní společnosti
- práci v příjemném a dynamickém pracovním prostředí a kolektivu
- vzdělávání
- slevy na vlastní produkty
- nástup možný ihned
- pracoviště v Říčanech u Prahy
V případě zájmu zašlete prosím Vaše CV na níže uvedený kontakt. Obratem se s Vámi spojíme a budeme Vás informovat o dalším průběhu výběrového řízení.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
výrobce a prodejce elektrospotřebičů, telco a kancelářské techniky
výrobce a prodejce elektrospotřebičů, telco a kancelářské techniky
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3803351
Posting date: 5.4.2020
2020-04-05
location: Praha - východ - Říčany Position: Administrativní pracovník, referent, Logistik Company: JOBSTART, s.r.o.