We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
HR referent
KompiTech s.r.o.
Místo práce
Thámova 137/16, 186 00 Praha 8, Hlavní město Praha
Thámova 137/16, 186 00 Praha 8, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
20.000 - 28.000
20.000 - 28.000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste spolehlivá, samostatná osobnost s aktivním přístupem a zároveň týmový hráč? Chcete se stát součástí mezinárodního týmu a denně využívat cizí jazyky? Domluvíte se německy? Chcete získat zkušenosti v oblasti personalistiky? Pokud jsou Vaše odpovědi na uvedené otázky ANO, pak hledáme právě Vás!
Tato pozice je zamýšlena jako podpora HR-manažerky a personálních procesů uvnitř firmy. V rámci ní budete v dennodenním kontaktu s našimi zaměstnanci a spolupracujícími firmami jak v České republice, tak v zahraničí.
Úkoly:
- podpůrné administrativní činnosti při správě personální agendy a mezd
- činnosti spojené s náborem zaměstnanců, jejich nástupem/odchodem
- správa docházky zaměstnanců
- správa a průběžná aktualizace dat v interním systému
- příprava a průběžná aktualizace různých zpráv a přehledů
- návrhy na zlepšení procesů v oblasti personální administrativy.
Tato pozice je zamýšlena jako podpora HR-manažerky a personálních procesů uvnitř firmy. V rámci ní budete v dennodenním kontaktu s našimi zaměstnanci a spolupracujícími firmami jak v České republice, tak v zahraničí.
Úkoly:
- podpůrné administrativní činnosti při správě personální agendy a mezd
- činnosti spojené s náborem zaměstnanců, jejich nástupem/odchodem
- správa docházky zaměstnanců
- správa a průběžná aktualizace dat v interním systému
- příprava a průběžná aktualizace různých zpráv a přehledů
- návrhy na zlepšení procesů v oblasti personální administrativy.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
- práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
- možnost získat praxi v personalistice mezinárodní firmy
- prostředí moderní a expandující společnosti v centru města (3 min. pěšky od stanice metra "Křižíkova")
- motivující mzdu závislou na zkušenostech, znalostech a schopnostech uchazeče + výkonnostní odměnu
- stravenky, nápoje zdarma
- firemní notebook
- příspěvek na jazykový kurz
- možnost profesního růstu
- možnost nástupu ihned.
- práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
- možnost získat praxi v personalistice mezinárodní firmy
- prostředí moderní a expandující společnosti v centru města (3 min. pěšky od stanice metra "Křižíkova")
- motivující mzdu závislou na zkušenostech, znalostech a schopnostech uchazeče + výkonnostní odměnu
- stravenky, nápoje zdarma
- firemní notebook
- příspěvek na jazykový kurz
- možnost profesního růstu
- možnost nástupu ihned.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
administrativa, ekonomika, personalistika
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)
Počet let praxe
1
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadavky:
- ukončené středoškolské/vysokoškolské vzdělání v oblasti administrativa/ekonomika/personalistika
- praxe v zákaznickém servisu, administrativě, personalistice výhodou
- německý a anglický jazyk na komunikativní úrovni
- dobrá znalost MS Office
- velmi dobré komunikativní a interpersonální schopnosti, orientace na zákazníka
- smysl pro detail
- spolehlivost, pečlivost, trpělivost, logické myšlení.
- ukončené středoškolské/vysokoškolské vzdělání v oblasti administrativa/ekonomika/personalistika
- praxe v zákaznickém servisu, administrativě, personalistice výhodou
- německý a anglický jazyk na komunikativní úrovni
- dobrá znalost MS Office
- velmi dobré komunikativní a interpersonální schopnosti, orientace na zákazníka
- smysl pro detail
- spolehlivost, pečlivost, trpělivost, logické myšlení.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
KompiTech je společnost s dlouholetou zkušeností v poskytování cenově výhodných služeb v oblasti IT svým zákazníkům jak ve Švýcarsku, kde má svou centrálu, tak v celé Evropě. Tým KompiTechu má rozsáhlé zkušenosti s implementací, modernizací a správou komerčních informačních systémů a poskytuje na míru své služby velkým, středním i malým firmám.
ID: 2872438
Posting date: 3.1.2017
2017-01-03
location: Hlavní město Praha Position: Administrativní pracovník, referent, HR asistent Company: KompiTech s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 20.000 - 28.000