We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Vedoucí pobočky personální společnosti/Rokycany
LEPŠÍ PRÁCE s.r.o.
Místo práce
Rokycany, Česko
Rokycany, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste pozitivně laděný člověk, který umí dovést své kolegy k lepším výkonům? Chcete tvrdě makat a vidět výsledky své práce? Přidejte se k nám, jsme ryze česká personální společnost.
Vedoucí pobočky personální společnosti/Rokycany
Co budete dělat?
- Budete řídit a motivovat svůj tým, budete společně s ním zajišťovat nábor, řešit ubytování, dopravu, docházku, výplaty mezd atd. pro agenturní zaměstnance
- Budete jednat s firemními klienty, řešit jejich požadavky, hledat jim zaměstnance a starat se o stávající přidělené zaměstnance
- Budete aktivně komunikovat s kolegy a předávat jim informace tak, aby všichni věděli, co mají vědět
- Díky pravidelným setkáváním s vedením společnosti se budete moct aktivně podílet na rozvoji firemní strategie a obchodu
- Budete tvořit rozpočet a zodpovídat za naplnění svého obchodního plánu
- Budete aktivně vyhledávat a oslovovat nové klienty
- Budete si udržovat přehled o konkurenci a o celkovém dění na pracovním trhu
Co za to získáte?
- Samostatnou vedoucí a velmi zodpovědnou pozici
- Finanční ohodnocení složené z fixní a bonusové složky
- Prostor pro realizaci nápadů a inovací
- Možnost podílet se na strategickém rozvoji firmy
- Služební vůz i pro soukromé účely
- Flexibilní pracovní dobu
- Stravenky
Co od vás očekáváme?
- SŠ vzdělání s maturitou
- Nutně praxi v prostředí personální společnosti či interního HR
- Zkušenost s řízením pracovního kolektivu
- Orientaci v pracovním trhu daného regionu a schopnost vyhledat a využít obchodní příležitost
- Velmi dobou orientaci v příslušné legislativě a provozní administrativě
- Proaktivní přístup a schopnost jasné a srozumitelné komunikace
- Dovednost motivovat nejen sebe, ale i druhé
- Schopnost koordinovat činnosti, udržet si přehled nad děním
- Flexibilitu v souvislosti s měnící se situací na trhu a dovednost vyrovnávat se s denním pracovním stresem
- Zkušenost s tvorbou rozpočtu, znalost ekonomické skladby mzdy
- Aktivní řízení osobního vozu
Pokud vás tato pozice zaujala, budeme rádi, když nám o sobě dáte vědět!
Markéta Tošerová
Vedoucí pobočky personální společnosti/Rokycany
Co budete dělat?
- Budete řídit a motivovat svůj tým, budete společně s ním zajišťovat nábor, řešit ubytování, dopravu, docházku, výplaty mezd atd. pro agenturní zaměstnance
- Budete jednat s firemními klienty, řešit jejich požadavky, hledat jim zaměstnance a starat se o stávající přidělené zaměstnance
- Budete aktivně komunikovat s kolegy a předávat jim informace tak, aby všichni věděli, co mají vědět
- Díky pravidelným setkáváním s vedením společnosti se budete moct aktivně podílet na rozvoji firemní strategie a obchodu
- Budete tvořit rozpočet a zodpovídat za naplnění svého obchodního plánu
- Budete aktivně vyhledávat a oslovovat nové klienty
- Budete si udržovat přehled o konkurenci a o celkovém dění na pracovním trhu
Co za to získáte?
- Samostatnou vedoucí a velmi zodpovědnou pozici
- Finanční ohodnocení složené z fixní a bonusové složky
- Prostor pro realizaci nápadů a inovací
- Možnost podílet se na strategickém rozvoji firmy
- Služební vůz i pro soukromé účely
- Flexibilní pracovní dobu
- Stravenky
Co od vás očekáváme?
- SŠ vzdělání s maturitou
- Nutně praxi v prostředí personální společnosti či interního HR
- Zkušenost s řízením pracovního kolektivu
- Orientaci v pracovním trhu daného regionu a schopnost vyhledat a využít obchodní příležitost
- Velmi dobou orientaci v příslušné legislativě a provozní administrativě
- Proaktivní přístup a schopnost jasné a srozumitelné komunikace
- Dovednost motivovat nejen sebe, ale i druhé
- Schopnost koordinovat činnosti, udržet si přehled nad děním
- Flexibilitu v souvislosti s měnící se situací na trhu a dovednost vyrovnávat se s denním pracovním stresem
- Zkušenost s tvorbou rozpočtu, znalost ekonomické skladby mzdy
- Aktivní řízení osobního vozu
Pokud vás tato pozice zaujala, budeme rádi, když nám o sobě dáte vědět!
Markéta Tošerová
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
ryze česká personální společnost
ryze česká personální společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální společnost LEPŠÍ PRÁCE s.r.o. je jedním z největších poskytovatelů personálních služeb v České republice. Jsme aktivním členem asociace poskytovatelů personálních služeb APPS a uznávaným odborníkem v oblasti vyhledávání kandidátů do trvalého pracovního poměru a agenturního zaměstnávání.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3832942
Posting date: 25.5.2020
2020-05-25
location: Rokycany Position: Account manager, Obchodní zástupce, Personalista, Personální manažer, Vedoucí oddělení Company: LEPŠÍ PRÁCE s.r.o.