We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Specialista zákaznického servisu ČSA s AJ (FR/IT/DE/RU/ES)
Letiště Praha, a. s.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chcete nastartovat svou kariéru v atraktivním prostředí letiště, používat a dále pilovat své jazykové schopnosti?
Pokud jste komunikativní a chcete aktivně používat cizí jazyky v kontaktu s lidmi z celého světa, pak vás rádi uvítáme v týmu našeho Kontaktního centra a nabídneme Vám pestrou a zajímavou práci v prostředí mezinárodního letiště. Přidejte se k nám!
Co u nás budete dělat?
- Denně nepřímo komunikovat s klienty leteckých společností i Letiště Praha telefonicky a e-mailem
- Obsluhovat rezervační a informační systémy (na práci s nimi vás na začátku vyškolíme)
- Informovat cestující o pravidlech v letecké dopravě a o leteckých spojích
Hledáme uchazeče, kteří:
- Mluví česky, anglicky a případně jedním z následujících světových jazyků: francouzsky, italsky, rusky, německy nebo španělsky
- Mají ukončené středoškolské vzdělání (praxi na obdobné pozici vítáme)
- Jsou milí a ochotní k zákazníkům i v náročných a vypjatých situacích
- Jsou flexibilní a nevadí jim práce ve směnném režimu
Co vám můžeme nabídnout?
- Práci ve fajn mezinárodním kolektivu
- Motivační finanční ohodnocení, včetně 13. platu i zajímavé benefity, například příspěvek na stravování a parkování na letišti, 5 týdnů dovolené, jazykové kurzy, příspěvek na důchodové připojištění, ale i výhodnější zaměstnanecké letenky
- Práci, při které budete rozvíjet své komunikační dovednosti a procvičovat cizí jazyky
- Možnost naučit se spoustě novým věcem v rámci leteckého odvětví
- Nástup 15.4.2018 nebo 1.6.2018
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Letiště Praha, a.s., je provozovatelem Letiště Václava Havla Praha - největšího mezinárodního letiště v České republice. Hlavním posláním společnosti je nejen efektivně a bezpečně provozovat mezinárodní civilní letiště, ale také pečovat o jeho růst, přispívat k trvalému rozvoji civilní letecké dopravy v České republice, udržet její dostupnost pro širokou veřejnost a umožňovat klientům cestovat moderním, rychlým a komfortním způsobem. Klíčovými dceřinými společnostmi jsou Czech Airlines Handling, a.s., a Czech Airlines Technics, a.s. Kompletní informace o kariérních příležitostech naleznete na www.pracenaletisti.cz
ID: 3325207
Posting date: 2.3.2018
2018-03-02
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Dispečer, Helpdesk operátor, Specialista back office, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník Company: Letiště Praha, a. s.
The job comes from another website or source.