We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Manažer odměňování a benefitů
Letiště Praha, a. s.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Je oblast odměňování, zaměstnaneckých benefitů a mzdového účetnictví vaší doménou? Chtěli byste zastřešovat tuto oblast v prostředí, které vás pohltí svou atmosférou a nabídne vám široký prostor pro realizaci?
Co u nás budete dělat?
- Řídit týmy mzdové účtárny, odměňování a benefitů.
- Zodpovídat za koncepci odměňování a benefitů, za metodiku a naplňování přijatých principů odměňování.
- Zodpovídat za oblast mzdové agendy – správné nastavení výpočtu mezd, řádné provádění odvodů a hlášení příslušným úřadům, kontrolní procesy
- Koordinovat sestavení plánu osobních nákladů (mezd, benefitů a souvisejících odvodů) pro všechny společnosti skupiny, sledovat jeho čerpání.
- Aktivně komunikovat s managementem a HR Business partnery.
- Aktivně se účastnit kolektivního vyjednávání, koordinovat proces aktualizace textací kolektivních smluv a proces jejich naplňování.
- Sledovat a vyhodnocovat trendy v odměňování.
- Aktivně sledovat legislativu v oblasti pracovního práva, daní, sociálního a zdravotního pojištění a archivace mzdových dat.
- Koordinovat proces pravidelného benchmarkingu jednotlivých společností skupiny a postupu stanovení referenčních tržních mezd.
Co by měl mít ideální kandidát/ka?
- VŠ vzdělání – obor ekonomika
- minimálně 5 let praxe v oblasti odměňování a mezd
- zkušenosti s vedením lidí
- znalost pracovně právní problematiky, mzdového účetnictví a související daňové agendy
- znalost PC programů MS Office, SAP na uživatelské úrovni výhodou
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Můžete se těšit na:
- práci v unikátním prostředí mezinárodního letiště
- zázemí velké a stabilní společnosti
- benefitní systém Cafeteria - 19 000Kč ročně na benefity, které si zvolíte sami (např. Flexipasy, Multisport karta, proplacení faktury za dovolenou, vzdělávací kurzy apod.)
- 13. mzdu
- atraktivní zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, dotované stravování ve vlastní zaměstnanecké restauraci, zaměstnanecké parkování, příspěvek na pojištění odpovědnosti a penzijní připojištění, jazykové kurzy, masáže za zvýhodněnou cenu a další)
- velkou rozmanitost řešených úkolů a příležitost k realizaci vlastních nápadů
- příjemné zázemí, pružnou pracovní dobu (pevná část od 9 do 14h)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské II. stupně
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Letiště Praha, a.s., je provozovatelem Letiště Václava Havla Praha - největšího mezinárodního letiště v České republice. Hlavním posláním společnosti je nejen efektivně a bezpečně provozovat mezinárodní civilní letiště, ale také pečovat o jeho růst, přispívat k trvalému rozvoji civilní letecké dopravy v České republice, udržet její dostupnost pro širokou veřejnost a umožňovat klientům cestovat moderním, rychlým a komfortním způsobem. Klíčovými dceřinými společnostmi jsou Czech Airlines Handling, a.s., a Czech Airlines Technics, a.s. Kompletní informace o kariérních příležitostech naleznete na www.pracenaletisti.cz
ID: 3578084
Posting date: 14.1.2019
2019-01-14
location: Praha Position: HR Business Partner Company: Letiště Praha, a. s.
The job comes from another website or source.