We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Business konzultant
Logio s.r.o.
Místo práce
Evropská 2588/33a, Praha 6, Česko
Evropská 2588/33a, Praha 6, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dle domluvy
dle domluvy
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zajímá tě propojení businessu a IT prostředí? Nevadí ti cestovat za klienty po celé republice a sbírat, analyzovat a řídit jejich požadavky? Rád hledáš v datech souvislosti a komunikace s obchodními partnery ti není cizí? Náš software patří k těm nejsložitějším na světě a ty mu budeš muset porozumět a jeho funkcionality komunikovat k zákazníkovi.
A co konkrétně tě u nás čeká?
Naši klienti potřebují pomoc při rozhodování v oblastech predikce prodeje, nákupu a řízení zásob na základě analýzy dat v našem softwaru. Ty budeš mít na starost komunikaci s nimi, budeš sbírat jejich požadavky a následně je předávat vývojovému oddělení. U projektu budeš figurovat už v obchodní fázi, od nabídky, přes datovou analýzu až po návrh řešení a úspěšnou implementaci.
Mimo to tě čeká práce s naším softwarem Planning Wizard pro řízení zásob. Budeš se podílet na jeho kontinuálním zlepšování a staneš se součástí týmu specialistů a vývojářů.
Nebudeme ti nic nalhávat, být konzultantem není jen tak a tlak na vysoké pracovní nasazení je velký. Troufneš si to zkusit?
Co by ti nemělo chybět?
- výborné logické a analytické myšlení
- vysokoškolské vzdělání, ideálně se zaměřením na IT, logistiku nebo ekonomiku
- samostatnost a systémovost
- letmá znalost logistiky
- orientace v prostředí maloobchodu, e-commerce nebo výroby
- znalost informačních technologií a orientace v běžných informačních systémech
- dobré komunikační schopnosti a příjemné a profesionální vystupování
- schopnost domluvit se plynule byznys angličtinou a kvalitní písemný anglický projev
A co konkrétně tě u nás čeká?
Naši klienti potřebují pomoc při rozhodování v oblastech predikce prodeje, nákupu a řízení zásob na základě analýzy dat v našem softwaru. Ty budeš mít na starost komunikaci s nimi, budeš sbírat jejich požadavky a následně je předávat vývojovému oddělení. U projektu budeš figurovat už v obchodní fázi, od nabídky, přes datovou analýzu až po návrh řešení a úspěšnou implementaci.
Mimo to tě čeká práce s naším softwarem Planning Wizard pro řízení zásob. Budeš se podílet na jeho kontinuálním zlepšování a staneš se součástí týmu specialistů a vývojářů.
Nebudeme ti nic nalhávat, být konzultantem není jen tak a tlak na vysoké pracovní nasazení je velký. Troufneš si to zkusit?
Co by ti nemělo chybět?
- výborné logické a analytické myšlení
- vysokoškolské vzdělání, ideálně se zaměřením na IT, logistiku nebo ekonomiku
- samostatnost a systémovost
- letmá znalost logistiky
- orientace v prostředí maloobchodu, e-commerce nebo výroby
- znalost informačních technologií a orientace v běžných informačních systémech
- dobré komunikační schopnosti a příjemné a profesionální vystupování
- schopnost domluvit se plynule byznys angličtinou a kvalitní písemný anglický projev
Zaměstnanecké výhody, benefity
Možnost pracovat ve svobodné firmě – ve své práci a v tom, jak ji děláme, máme velkou svobodu a důvěru a s tím spojenou i osobní zodpovědnost za odvedenou práci. Nepracujeme podle zaběhlých šablon, naopak rádi hledáme nová řešení.
Skvělou a jedinečnou firemní kulturu – přátelské a neformální prostředí plné profesionálů, které jejich práce opravdu baví. Chceme dodávat kvalitní služby a zároveň si spolu čas v práci užít.
Smysluplnou práci pro zákazníky z nejrůznějších odvětví – naše projekty mění suppy chain zákazníkům, kteří jsou špičkou ve svém oboru (např. Škoda Auto, ČEZ, Plzeňský Prazdoj). Tvoje práce bude různorodá, stereotyp neznáme.
Flexibilní pracovní dobu a možnost homeoffice – nekoukáme na čas, kdy přijdeš nebo odejdeš. Můžeš pracovat z domova, z kanceláře nebo kavárny.
Příležitost pro svůj rozvoj – máme výuku cizích jazyků přímo v kanceláři, interní školení ze všech zákoutí supply chain managementu, ale i možnost navštívit konference a externí workshopy dle svého výběru.
5 týdnů dovolené
zdravé svačinky
multisportka
teambuildingy a společné akce
pet friendly office
notebook, telefon a firemní tarif
sick days
chill-out zóna
Skvělou a jedinečnou firemní kulturu – přátelské a neformální prostředí plné profesionálů, které jejich práce opravdu baví. Chceme dodávat kvalitní služby a zároveň si spolu čas v práci užít.
Smysluplnou práci pro zákazníky z nejrůznějších odvětví – naše projekty mění suppy chain zákazníkům, kteří jsou špičkou ve svém oboru (např. Škoda Auto, ČEZ, Plzeňský Prazdoj). Tvoje práce bude různorodá, stereotyp neznáme.
Flexibilní pracovní dobu a možnost homeoffice – nekoukáme na čas, kdy přijdeš nebo odejdeš. Můžeš pracovat z domova, z kanceláře nebo kavárny.
Příležitost pro svůj rozvoj – máme výuku cizích jazyků přímo v kanceláři, interní školení ze všech zákoutí supply chain managementu, ale i možnost navštívit konference a externí workshopy dle svého výběru.
5 týdnů dovolené
zdravé svačinky
multisportka
teambuildingy a společné akce
pet friendly office
notebook, telefon a firemní tarif
sick days
chill-out zóna
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
technické, IT, ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Už 15 let pomáháme největším výrobním podnikům, velkoobchodům a retailovým prodejcům řídit dodavatelské řetězce. Jsme experti. Jsme nadšenci. Jsme kreativní, ale milujeme čísla. Přesně proto jsme ti nejvhodnější na řízení a optimalizaci dodavatelských řetězců. Víme, že Supply Chain nemůže být statický a neměnný. Naši zákazníci jsou živé a dynamické firmy. Proto jsme takoví i my – nespíme, baví nás inovace, baví nás být leadery. Neustále zkoumáme a vyvíjíme nové nástroje a rozšiřujeme naše kompetence.
Počet zaměstnanců
100-149 zaměstnanců
ID: 4055175
Posting date: 31.3.2021
2021-03-31
location: Praha Position: IT konzultant, Konzultant Company: Logio s.r.o.