Business konzultant

Logio s.r.o.

Místo práce
Evropská 2588/33a, Praha 6, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dle domluvy

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Zajímá tě propojení businessu a IT prostředí? Nevadí ti cestovat za klienty po celé republice a sbírat, analyzovat a řídit jejich požadavky? Rád hledáš v datech souvislosti a komunikace s obchodními partnery ti není cizí? Náš software patří k těm nejsložitějším na světě a ty mu budeš muset porozumět a jeho funkcionality komunikovat k zákazníkovi.

A co konkrétně tě u nás čeká?
Naši klienti potřebují pomoc při rozhodování v oblastech predikce prodeje, nákupu a řízení zásob na základě analýzy dat v našem softwaru. Ty budeš mít na starost komunikaci s nimi, budeš sbírat jejich požadavky a následně je předávat vývojovému oddělení. U projektu budeš figurovat už v obchodní fázi, od nabídky, přes datovou analýzu až po návrh řešení a úspěšnou implementaci.
Mimo to tě čeká práce s naším softwarem Planning Wizard pro řízení zásob. Budeš se podílet na jeho kontinuálním zlepšování a staneš se součástí týmu specialistů a vývojářů.
Nebudeme ti nic nalhávat, být konzultantem není jen tak a tlak na vysoké pracovní nasazení je velký. Troufneš si to zkusit?

Co by ti nemělo chybět?
- výborné logické a analytické myšlení
- vysokoškolské vzdělání, ideálně se zaměřením na IT, logistiku nebo ekonomiku
- samostatnost a systémovost
- letmá znalost logistiky
- orientace v prostředí maloobchodu, e-commerce nebo výroby
- znalost informačních technologií a orientace v běžných informačních systémech
- dobré komunikační schopnosti a příjemné a profesionální vystupování
- schopnost domluvit se plynule byznys angličtinou a kvalitní písemný anglický projev

Zaměstnanecké výhody, benefity

Možnost pracovat ve svobodné firmě – ve své práci a v tom, jak ji děláme, máme velkou svobodu a důvěru a s tím spojenou i osobní zodpovědnost za odvedenou práci. Nepracujeme podle zaběhlých šablon, naopak rádi hledáme nová řešení.
Skvělou a jedinečnou firemní kulturu – přátelské a neformální prostředí plné profesionálů, které jejich práce opravdu baví. Chceme dodávat kvalitní služby a zároveň si spolu čas v práci užít.
Smysluplnou práci pro zákazníky z nejrůznějších odvětví – naše projekty mění suppy chain zákazníkům, kteří jsou špičkou ve svém oboru (např. Škoda Auto, ČEZ, Plzeňský Prazdoj). Tvoje práce bude různorodá, stereotyp neznáme.
Flexibilní pracovní dobu a možnost homeoffice – nekoukáme na čas, kdy přijdeš nebo odejdeš. Můžeš pracovat z domova, z kanceláře nebo kavárny.
Příležitost pro svůj rozvoj – máme výuku cizích jazyků přímo v kanceláři, interní školení ze všech zákoutí supply chain managementu, ale i možnost navštívit konference a externí workshopy dle svého výběru.

5 týdnů dovolené
zdravé svačinky
multisportka
teambuildingy a společné akce
pet friendly office
notebook, telefon a firemní tarif
sick days
chill-out zóna

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

technické, IT, ekonomika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Už 15 let pomáháme největším výrobním podnikům, velkoobchodům a retailovým prodejcům řídit dodavatelské řetězce.​ Jsme experti. Jsme nadšenci. Jsme kreativní, ale milujeme čísla. Přesně proto jsme ti nejvhodnější na řízení a optimalizaci dodavatelských řetězců. Víme, že Supply Chain nemůže být statický a neměnný. Naši zákazníci jsou živé a dynamické firmy. Proto jsme takoví i my – nespíme, baví nás inovace, baví nás být leadery. Neustále zkoumáme a vyvíjíme nové nástroje a rozšiřujeme naše kompetence.

Počet zaměstnanců

100-149 zaměstnanců
ID: 4055175  Posting date: 31.3.2021