Asistent/ka s AJ na oční klinice

centrum, Praha

Popis pozice

Co budete dělat?
  • Komunikovat s domácími i zahraničními pacienty (osobně, telefonicky, emailem).
  • Zodpovídat dotazy pacientů, objednávat v rezervačním systému jednotlivá vyšetření a operace.
  • Organizace předoperační a pooperační péče (objednávky termínů, informovaný souhlas, platby, kontrolovat objednávky čoček apod.)
  • Administrace zdravotní dokumentace pacientů ve spolupráci s lékaři, optometristy a sestrami.
  • Tvorba finančních plánů pro pacienty, fakturace a vyúčtování péče vč. vedení pokladny (hmotná odpovědnost).
  • Spolupráce se sesterskými pracovišti

Profil kandidáta

Tato pozice hraje důležitou roli, proto oceníme:

  • Vaše zkušenosti v podpoře zákazníků a práci s pokladnou/hotovostí.
  • Výbornou znalost češtiny a komunikativní angličtinu (B1/B2 úroveň) – pacienti často mluví jen anglicky.
  • Uvítáme váš profesionální a pozitivní přístup, příjemné vystupování, asertivitu při řešení stížností, pečlivost nezbytnou v administrativě.
  • Ochota pracovat flexibilně (40 hod. týdně), pracovní časy dle dohody v týmu – pondělí až pátek (mezi 7:15 – 16:30, jedenkrát týdně do 19:00), asi jedenkrát za tři měsíce i 2-3 hodiny v sobotu.

Nabízíme

  • Zázemí špičkové nadstandardní kliniky s tradicí a přátelskou atmosférou.
  • HPP, po prvním roce smlouva na dobu neurčitou.
  • Příjemné a moderní pracoviště v centru města Praha.
  • Plat 25 tisíc Kč a měsíční bonusy.
  • Nadstandardní zdravotní péče pro zaměstnance i rodinu.
  • Školení a vzdělávání, možnost uplatnění vlastních myšlenek a nápadů při zlepšování chodu pracoviště.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Mária Matisková
ID: 3310452  Posting date: 6.3.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: 25 000 - 28 000 Kč