We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Travel Consultant | Amadeus Reservation System
Praha, Česko
Popis pozice
- Budete pracovat v malém týmu na projektové bázi, zpracovávat je od A po Z: od vyjednání až po fakturaci. Projekty budou probíhat současně, měsíčně vás čeká kolem 20 zajímavých projektů.
- Budete zodpovídat za rezervaci a správu letenek (včetně vyhledávání trasy), zajištění přepravy pro skupiny osob (pro účely služebních a konferenčních cest, nebo organizace firemních akcí).
- Vytvářet smlouvy, zodpovídat dotazy zákazníků (informovat je o deadlinech apod.).
- Komunikovat s leteckými společnostmi ohledně možností a cen.
- Správa cestovních dokladů a storno úkony.
- Fakturace, sledování plateb klientů.
Profil kandidáta
- Dobrou znalost a alespoň dvouletou praxi se systémem AMADEUS - rezervace letenek.
- Výbornou znalost češtiny a komunikativní znalost angličtiny (B2 úroveň). Angličtina je firemní jazyk.
- Oceníme vaše výborné organizační a komunikační schopnosti, pečlivost nezbytnou v administrativě a pozitivní přístup.
Nabízíme
- Moderní prostory a výborná lokalita v centru města (Hlavní nádraží/Muzeum/Můstek).
- Individuální zaškolení a možnost kariérního rozvoje, zajímavou a různorodou práci.
- HPP (40 hodin/týdně), smlouva na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní doba dle dohody mezi 8:00 – 18:00
- Stravenky
- 3 sick day
- Po prvním roce 25 dní dovolené
- Nástup možný ihned nebo dle domluvy
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 3593888
Posting date: 1.3.2019
2019-03-01
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Prodejce letenek/zájezdů, Specialista back office Company: ManpowerGroup s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: Dle dohody