Specialista zákaznického servisu s NJ | Cestovní ruch

Praha, Česko

Popis pozice

  • Poradenství a péče o německé firemní zákazníky – smyslem je pomoc a poradenství zákazníkům najít co nejrychlejší a nejvýhodnější vlakové spojení
  • Zodpovídání dotazů ohledně vlakových spojení, rezervací jízdenek a hotelů
  • Rezervace jízdenek a hotelů přes rezervační systém Amadeus

Profil kandidáta

  • Velmi dobrá znalost německého jazyka slovem i písmem (min. C1 úroveň)
  • Uvítáme jak zkušené pracovníky zákaznického servisu, tak motivované absolventy!
  • Dobré komunikační a počítačové znalosti – rychlá orientace v systémech

Nabízíme

  • Intenzivní dvouměsíční zaškolení – získání kvalifikace Travel Consultant
  • Moderní prostory a výborná lokalita v centru města (u Hlavního nádraží)
  • HPP (40 hodin/týdně), smlouva na dobu neurčitou
  • Flexibilní pracovní doba dle dohody mezi 8:00 – 18:00, volno přes svátky v Německu
  • Stravenky
  • 3 sick days
  • Po prvním roce 25 dní dovolené
  • Příspěvek na Multisport kartu
  • Roční bonusy

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 3597860  Posting date: 28.2.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou