We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Specialista zákaznického servisu s NJ | Cestovní ruch
Praha, Česko
Popis pozice
- Poradenství a péče o německé firemní zákazníky – smyslem je pomoc a poradenství zákazníkům najít co nejrychlejší a nejvýhodnější vlakové spojení
- Zodpovídání dotazů ohledně vlakových spojení, rezervací jízdenek a hotelů
- Rezervace jízdenek a hotelů přes rezervační systém Amadeus
Profil kandidáta
- Velmi dobrá znalost německého jazyka slovem i písmem (min. C1 úroveň)
- Uvítáme jak zkušené pracovníky zákaznického servisu, tak motivované absolventy!
- Dobré komunikační a počítačové znalosti – rychlá orientace v systémech
Nabízíme
- Intenzivní dvouměsíční zaškolení – získání kvalifikace Travel Consultant
- Moderní prostory a výborná lokalita v centru města (u Hlavního nádraží)
- HPP (40 hodin/týdně), smlouva na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní doba dle dohody mezi 8:00 – 18:00, volno přes svátky v Německu
- Stravenky
- 3 sick days
- Po prvním roce 25 dní dovolené
- Příspěvek na Multisport kartu
- Roční bonusy
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 3597860
Posting date: 28.2.2019
2019-02-28
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků Company: ManpowerGroup s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou