We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Obchodní referent junior s AJ a NJ
Praha 10, Česko
Popis pozice
NÁPLŇ PRÁCE + ZODPOVĚDNOSTI – Co budete dělat?
· Budete úzce spolupracovat s obchodníky a projektanty
· Připravovat cenové nabídky a zadávat objednávky do systému
· Komunikovat se zahraničními pobočkami a upřesňovat zadání položek pro jednotlivé zakázky
· Kontrolovat termíny plnění výroby a expedice zakázek
· Spolupracovat s technickým úsekem a pobočkami při vyjasňování konstrukce a zadání atypických položek pro výrobky
· Organizovat pracovní cesty a program zahraničních návštěv
· Budete komunikovat komunikaci se zahraničím a dalšími partnery a informovat je o stavu termínů výroby zakázek zadaných v systému
· Odpovídáte za kontrolu kompletnosti a dodržení termínů jednotlivých zakázek před expedicí zakázky
· Řešit případné reklamace
· Vystavovat faktury
· Budete úzce spolupracovat s obchodníky a projektanty
· Připravovat cenové nabídky a zadávat objednávky do systému
· Komunikovat se zahraničními pobočkami a upřesňovat zadání položek pro jednotlivé zakázky
· Kontrolovat termíny plnění výroby a expedice zakázek
· Spolupracovat s technickým úsekem a pobočkami při vyjasňování konstrukce a zadání atypických položek pro výrobky
· Organizovat pracovní cesty a program zahraničních návštěv
· Budete komunikovat komunikaci se zahraničím a dalšími partnery a informovat je o stavu termínů výroby zakázek zadaných v systému
· Odpovídáte za kontrolu kompletnosti a dodržení termínů jednotlivých zakázek před expedicí zakázky
· Řešit případné reklamace
· Vystavovat faktury
Profil kandidáta
· Minimálně SŠ/ SOŠ, ideálně technické zaměření
· POKROČILÁ znalost anglického + německého jazyka - denní komunikace se zahraničím (telefonicky, emailem)
· Práce s PC (Windows, Microsoft Office Excel, Word, Powerpoint)
· Komunikační schopnosti
· Organizační schopnosti
· Praxe aspoň 1-2 rok na podobné pozici – zákaznický servis, nebo obchodní referent, asistent
· POKROČILÁ znalost anglického + německého jazyka - denní komunikace se zahraničím (telefonicky, emailem)
· Práce s PC (Windows, Microsoft Office Excel, Word, Powerpoint)
· Komunikační schopnosti
· Organizační schopnosti
· Praxe aspoň 1-2 rok na podobné pozici – zákaznický servis, nebo obchodní referent, asistent
Nabízíme
Proč pracovat pro tuto společnost?
Patří ke špičce ve svém oboru, roste a také neustále rozvíjí své zaměstnance. Jsou stabilní česká společnost plná výzev pro nadšence s reálnou možností kariérního postupu
Také na vás čeká balíček firemních benefitů:
· vzdělávací aktivity,
· příspěvek na penzijní, životní připojištění,
· multisport karta,
· flexibilní pracovní doba,
· jazykové kurzy,
· po dohodě možnost týden dovolené navíc
· příjemné zázemí, teambuildingy
Patří ke špičce ve svém oboru, roste a také neustále rozvíjí své zaměstnance. Jsou stabilní česká společnost plná výzev pro nadšence s reálnou možností kariérního postupu
Také na vás čeká balíček firemních benefitů:
· vzdělávací aktivity,
· příspěvek na penzijní, životní připojištění,
· multisport karta,
· flexibilní pracovní doba,
· jazykové kurzy,
· po dohodě možnost týden dovolené navíc
· příjemné zázemí, teambuildingy
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 3610957
Posting date: 29.3.2019
2019-03-29
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent Company: ManpowerGroup s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 33 000 - 35 000 Kč/měsíc