We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/ka – Recepční s AJ v business centru Regus
Praha, Česko
Popis pozice
Co budete dělat?
◘ Budete zodpovídat za zajištění hladkého provozu recepce a bezproblémový chod business centra
◘ Komunikovat s klienty a řešit jejich požadavky (pošta, vyřizování telefonátů, objednání taxi služby, registrace do systému)
◘ Spravovat klientské účty v interním systému
◘ Komunikovat s dodavateli ohledně objednávek, fakturace
◘ Připravovat a rezervovat zasedací místnosti v business centru
◘ Budete zodpovídat za zajištění hladkého provozu recepce a bezproblémový chod business centra
◘ Komunikovat s klienty a řešit jejich požadavky (pošta, vyřizování telefonátů, objednání taxi služby, registrace do systému)
◘ Spravovat klientské účty v interním systému
◘ Komunikovat s dodavateli ohledně objednávek, fakturace
◘ Připravovat a rezervovat zasedací místnosti v business centru
Profil kandidáta
Váš profil:
◘ Na výkon této agendy budete potřebovat velmi dobrou znalost češtiny a komunikativní angličtinu (min. B2 úroveň).
◘ Tato pozice hraje pro firmu důležitou roli, proto oceníme vaše zkušenosti na podobné pozici, profesionální a pozitivní přístup, ochotu pomoct klientům při řešení požadavků, pečlivost nezbytnou v administrativě a schopnost rychlého zorientování se v nových programech.
◘ Na výkon této agendy budete potřebovat velmi dobrou znalost češtiny a komunikativní angličtinu (min. B2 úroveň).
◘ Tato pozice hraje pro firmu důležitou roli, proto oceníme vaše zkušenosti na podobné pozici, profesionální a pozitivní přístup, ochotu pomoct klientům při řešení požadavků, pečlivost nezbytnou v administrativě a schopnost rychlého zorientování se v nových programech.
Nabízíme
◘ Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a příjemnou atmosférou na pracovišti
◘ HPP, po prvním roce smlouva na dobu neurčitou
◘ Platové ohodnocení podle zkušeností 25 000 – 30 000 Kč a možnost kariérního růstu
◘ Plně hrazené stravenky (120 Kč/denně) a flexipassy v hodnotě 2000 Kč/měsíčně
◘ Kurzy angličtiny
◘ Proplácení MHD kuponu v případě dojíždění mezi jednotlivými centry
◘ Výhody po delším působení ve firmě (např. tablet, mobil)
◘ Další zajímavosti jako volný narozeninový den a non sick days
◘ Pracovní časy pondělí až pátek od 8:00 – 16:30 nebo 8:30 – 17:00
◘ HPP, po prvním roce smlouva na dobu neurčitou
◘ Platové ohodnocení podle zkušeností 25 000 – 30 000 Kč a možnost kariérního růstu
◘ Plně hrazené stravenky (120 Kč/denně) a flexipassy v hodnotě 2000 Kč/měsíčně
◘ Kurzy angličtiny
◘ Proplácení MHD kuponu v případě dojíždění mezi jednotlivými centry
◘ Výhody po delším působení ve firmě (např. tablet, mobil)
◘ Další zajímavosti jako volný narozeninový den a non sick days
◘ Pracovní časy pondělí až pátek od 8:00 – 16:30 nebo 8:30 – 17:00
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 3644416
Posting date: 15.4.2019
2019-04-15
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Recepční, Sekretářka Company: ManpowerGroup s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 25 000 - 30 000 Kč/měsíc