Specialista zákaznické podpory - vhodné i pro absolventy!

Středočeský kraj

Popis pozice

- každodenní komunikace se zákazníky po telefonu


- informování zákazníků o službách a produktech (budete komunikovat s lidmi, kteří projevili zájem o produkty nebo jsou stávajícími zákazníky)


- administrativní činnost s tím spojená

Profil kandidáta

- předchozí zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou


- dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování po telefonu


- psaní všemi deseti výhodou


- běžná uživatelská znalost práce s kancelářskými programy MS Office (Outlook, Word, Excel)

Nabízíme

- motivující platové ohodnocení


- mobilní telefon i pro osobní účely


- internetové připojení a TV


- možnost kariérního růstu


- příjemné a přátelské pracovní prostředí


- vzdělávací kurzy a školení


- pracovní doba: 8:00 – 17:00

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Šárka Hajšmanová
ID: 3656698  Posting date: 2.6.2019  The job comes from another website or source.