Back Office s polštinou

Praha

Popis pozice

Nejen, že v rámci Back Office práce jsou různé dílčí úkoly spojené s administrativou, ale také budete mít na starost:


- kontrola a zajištění optimálního stavu zásob na skladech poboček

  • komunikace s dodavateli, odběrateli, spolupracovníky a klienty
  • zpracování zákaznických objednávek (zboží vyráběné na míru)
  • zadávání dat do interního systému a jejich následná kontrola
  • zajištění a dohled nad dodacími termíny, případné řešení problémů

Profil kandidáta

- Ukončené SŠ vzdělání

  • Uživatelská znalost MS Office (každodenní báze)
  • Komunikativní znalost polského jazyka (případná komunikace s klienty, zákazníky)
  • Analytické myšlení, zájem o práci s daty

Nabízíme

- Práce v příjemném prostředí v blízkosti metra B (stanice Zličín)

  • Smlouva na HPP na 1 rok a poté na dobu neurčitou (nejedná se o agenturní zaměstnání!)
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Dovolená a stravenky
  • Zvyšování kvalifikace skrz odborná školení
  • Zaměstnanecké slevy
  • Finanční příspěvky v rámci narozenin, pracovních výročí

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Kristýna Sládková
ID: 3735493  Posting date: 9.8.2019  The job comes from another website or source.