We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Back Office s polštinou
Praha
Popis pozice
Nejen, že v rámci Back Office práce jsou různé dílčí úkoly spojené s administrativou, ale také budete mít na starost:
- kontrola a zajištění optimálního stavu zásob na skladech poboček
- komunikace s dodavateli, odběrateli, spolupracovníky a klienty
- zpracování zákaznických objednávek (zboží vyráběné na míru)
- zadávání dat do interního systému a jejich následná kontrola
- zajištění a dohled nad dodacími termíny, případné řešení problémů
Profil kandidáta
- Ukončené SŠ vzdělání
- Uživatelská znalost MS Office (každodenní báze)
- Komunikativní znalost polského jazyka (případná komunikace s klienty, zákazníky)
- Analytické myšlení, zájem o práci s daty
Nabízíme
- Práce v příjemném prostředí v blízkosti metra B (stanice Zličín)
- Smlouva na HPP na 1 rok a poté na dobu neurčitou (nejedná se o agenturní zaměstnání!)
- Motivující finanční ohodnocení
- Dovolená a stravenky
- Zvyšování kvalifikace skrz odborná školení
- Zaměstnanecké slevy
- Finanční příspěvky v rámci narozenin, pracovních výročí
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Kristýna Sládková
Kristýna Sládková
ID: 3735493
Posting date: 9.8.2019
2019-08-09
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Specialista back office Company: ManpowerGroup s.r.o.
The job comes from another website or source.