Sales Support / obchodní referent/ka junior

Praha

Popis pozice

Co bude náplní Vaší práce na této pozici:



  • Každodenní práce s daty ze zákaznických reportů a jejich vyhodnocení, příprava reporů, prezentací a vyhledávání informací z interních databází.

  • Důležitá je práce se CRM systémem (např. nastavování zákaznických ceníků)

  • Budete mít na starosti výpočet návrhů forecastů.

  • Budete se účastnit pravidelných meetingů s oddělením nákupu na straně zákazníka - konzultace navržených objemů dodávek dle akcí a kategorií.

  • Nemine Vás ani komunikace se zákazníkem, prezentace novinek, domlouvání letákových akcí.

  • Výpomoc s aktuálními úkoly příslušnému Key Account Managerovi a spolu s ním tak péče o daného zákazníka, s čímž se pojí komunikace s nákupčími a tvorba nabídek pro nákupčí (trvalý listing, akce).

  • Součástí práce je vyhodnocování prodeje, kontrola letáků (naše portfolio vs. konkurence) a cen v nich.

  • Pro zpestření se dostanete z kanceláře také do terénu - 1x za měsíc rychlá kontrola blízkých prodejen.

Profil kandidáta

Jak můžete uspět?



  • Máte min. SŠ vzdělání.

  • Umíte pracovat s MS Office, hlavně Excel a máte v oblibě čísla.

  • Orientace na detail, obchodní duch a tah na branku, komunikativnost, týmovost, odolnost vůči stresu - to jsou vlastnosti a dovednosti, které využijete na pozici v našem obchodním oddělení.

  • Máte alespoň mírně pokročilou znalost AJ (zejména písemně)

Nabízíme

Co vám můžeme nabídnout my:


Jsme značka s tradicí, která znamená zázemí a stabilitu. Táhneme tu za jeden provaz, jde nám o obchod, vzájemně si poskytujeme podporu. Chceme mít tým vzdělaných profesionálů, takže nabízíme pravidelné školení i možnost profesního růstu. Máme systém benefitů:



  •  týden dovolené navíc (po 1.roce)

  •  motivační bonusový systém

  •  stravenky/ stravenková karta,

  •  možnost využít firemní chatu v Harachově

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 3754261  Posting date: 4.9.2019  The job comes from another website or source.