Thank you for understanding.
Display similar jobs
Koordinátor/ka eventů v mezinárodní společnosti
Popis pozice
- Organizace eventů různých velikostí (např. výstavy, veletrhy, firemní akce, účast na konferencích a festivalech)
- Výběr a vyjednávání s dodavateli
- Účast na samotné události, když je to vyžadováno
- Vyhodnocení akce, reporting, kompletace faktur od dodavatelů
- Spolupráce s marketingem např. při představování nového produktu
- Úzká spolupráce také s HR a obchodním týmem
- Projektová práce
- Cestování po ČR (služební auto zajištěno)
Profil kandidáta
- Předchozí zkušenost s organizováním eventů od A do Z je nutností
- Znalost AJ na pokročilé úrovni (denní komunikace)
- Výborné komunikační a organizační dovednosti (nehledáme šedou myšku)
- Samostatnostného, který je schopný určit si priority a naplánovat svůj pracovní den
- Týmový hráč, který dokáže být i nápomocný kolegům
Nabízíme
- Zázemí společnosti, která poskytuje technologie řešící problémy na celém světě (např. zdravotnictví, bezpečnost, komunikace)
- Samostatná práce s podporou interních oddělení
- Smlouva na dobu neurčitou
- Benefitní program a další balíček benefitů (25 dní dovolené, cafeterie, multisport karta, sick days, příspěvek na penzijko, finanční podpora v době nemoci)
- Finanční ohodnocení, které koresponduje s Vašimi zkušenostmi a očekáváním
- Kariérní rozvoj a růst
- Kanceláře v blízkosti metra Chodov
Kontakt
Petra Šedová