Koordinátor/ka eventů v mezinárodní společnosti

Praha

Popis pozice

- Organizace eventů různých velikostí (např. výstavy, veletrhy, firemní akce, účast na konferencích a festivalech)


- Výběr a vyjednávání s dodavateli


- Účast na samotné události, když je to vyžadováno


- Vyhodnocení akce, reporting, kompletace faktur od dodavatelů


- Spolupráce s marketingem např. při představování nového produktu


- Úzká spolupráce také s HR a obchodním týmem


- Projektová práce


- Cestování po ČR (služební auto zajištěno)

Profil kandidáta

- Předchozí zkušenost s organizováním eventů od A do Z je nutností


- Znalost AJ na pokročilé úrovni (denní komunikace)


- Výborné komunikační a organizační dovednosti (nehledáme šedou myšku)


- Samostatnostného, který je schopný určit si priority a naplánovat svůj pracovní den


- Týmový hráč, který dokáže být i nápomocný kolegům


Nabízíme

- Zázemí společnosti, která poskytuje technologie řešící problémy na celém světě (např. zdravotnictví, bezpečnost, komunikace)


- Samostatná práce s podporou interních oddělení


- Smlouva na dobu neurčitou


- Benefitní program a další balíček benefitů (25 dní dovolené, cafeterie, multisport karta, sick days, příspěvek na penzijko, finanční podpora v době nemoci)


- Finanční ohodnocení, které koresponduje s Vašimi zkušenostmi a očekáváním


- Kariérní rozvoj a růst


- Kanceláře v blízkosti metra Chodov

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Petra Šedová
ID: 3777872  Posting date: 3.10.2019  The job comes from another website or source.