We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/ka – Obchodní referent/ka
Praha
Popis pozice
Hledá se nový kolega/nová kolegyně pro úspěšného výrobce přípravků pro pěstování rostlin. Staňte se součástí malého pražského týmu, který budete tvořit Vy, obchodní manager a country manager. Můžete se těšit na komplexní pracovní náplň, denní využití anglického jazyka či kompletně flexibilní úvazek (možnost práce i z domu).
Co budete mít na starosti?
Po nástupu se můžete těšit na týdenní školení ve Slovinsku, kde se osobně seznámíte s lidmi, se kterými budete v denním kontaktu a s fungováním firmy jako takové (firma samozřejmě proplatí veškeré náklady).
Co budete mít na starosti?
- Komunikaci a úzkou spolupráci s centrálou v Slovinsku
- Zajištění administrativního chodu pražské pobočky
- Spolupráci s obchodním managerem a country managerem
- Komunikaci se zákazníky/distributory/firemním skladem
- Přípravu podkladů pro externí účetní firmu
- Fakturaci, objednávky, dobropisy
- Pravidelný reporting centrále v Slovinsku
- Vyúčtování nákladů (pracovní cesty - CCS karty, ubytování apod.)
- Práci se systémem SAP (nemusíte mít zkušenost, zaučí Vás)
Po nástupu se můžete těšit na týdenní školení ve Slovinsku, kde se osobně seznámíte s lidmi, se kterými budete v denním kontaktu a s fungováním firmy jako takové (firma samozřejmě proplatí veškeré náklady).
Profil kandidáta
Co od Vás očekáváme?
- Zkušenost na podobné pozici (min. 1-2 roky)
- Anglický jazyk na pokročilé úrovni - budete denně komunikovat s centrálou ze Slovinska
- MS Office na běžné uživatelské úrovni
- Zkušenost se systémem SAP - VÝHODOU!
- Komunikativnost, pečlivost, příjemné vystupování
Nabízíme
Nabízíme:
- Finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností
- Nástup ihned nebo dle Vašich možností (rádi si na Vás počkáme)
- Plný úvazek, pracovní smlouva na dobu neurčitou
- Možnost denního využití anglického jazyka
- Kompletně flexibilní úvazek (flexibilní pracovní doba/home office) - můžete klidně pracovat z domova, ale v případě potřeby - přijdete do kanceláře
- Stravenky
- 5 týdnů dovolené
- Mobil & notebook (i soukromým účelem)
- Lokalita: Praha - Smíchov
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 3857376
Posting date: 27.1.2020
2020-01-27
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent Company: ManpowerGroup s.r.o.
The job comes from another website or source.