We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administrativa v bance - vhodné pro absolventy
Praha
Popis pozice
Právě posilujeme tým na písemnou komunikaci s klienty banky a hledáme šikovné kolegy/ kolegyně, které budou řešit požadavky klientů s úsměvem. Předchozí zkušenosti nejsou pro nás klíčové, chuť do práce ano! Vše Tě naučíme. Tak neváhej...
Co bude tvoje práce?
• Zpracování příchozí komunikace od klientů z různých kanálů: emaily, dopisy, Facebook, Chat
• Řešení požadavků a dotazů klientů související s daným produktem
• Zpracování stížností klientů (dohledání příčin a objasnění klientovi)
• Administrativa: např. dohledání plateb, výmazy osobních údajů, informace k registrům, komunikace s pojišťovnou, zasílání formulářů,
• Poskytování informací o aktuálních nabídkách společnosti
• Archivace korespondence, dokumentů a dokladů
• Spolupráce s kolegy z jiných oddělení
Co bude tvoje práce?
• Zpracování příchozí komunikace od klientů z různých kanálů: emaily, dopisy, Facebook, Chat
• Řešení požadavků a dotazů klientů související s daným produktem
• Zpracování stížností klientů (dohledání příčin a objasnění klientovi)
• Administrativa: např. dohledání plateb, výmazy osobních údajů, informace k registrům, komunikace s pojišťovnou, zasílání formulářů,
• Poskytování informací o aktuálních nabídkách společnosti
• Archivace korespondence, dokumentů a dokladů
• Spolupráce s kolegy z jiných oddělení
Profil kandidáta
Jaké jsou naše požadavky?
• SŠ s maturitu - podmínkou
• Uživatelská znalost práce s PC, dobrá úroveň psaní na PC
• Velmi dobré komunikační schopnosti zejména skvělý psaný projev v českém jazyce
• Pozitivní orientace na klienta
• Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
• Schopnost rychle se učit a orientovat se v nových informacích
• Flexibilita, pozitivní přístup ke změnám
• SŠ s maturitu - podmínkou
• Uživatelská znalost práce s PC, dobrá úroveň psaní na PC
• Velmi dobré komunikační schopnosti zejména skvělý psaný projev v českém jazyce
• Pozitivní orientace na klienta
• Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
• Schopnost rychle se učit a orientovat se v nových informacích
• Flexibilita, pozitivní přístup ke změnám
Nabízíme
Jak Tě odměníme?
- Motivační peníze – fix + bonusy
- 8 dní dovolené NAVÍC, po2. letech 30 dní (6 týdnů)
- Stravenky
- Flexipassy – po zkušební době 1000Kč za odpracovaný kvartál
- Příspěvek na dovolenou a osobní rozvoj (4000 Kč v prvním odpracovaném roce)
- Příspěvek na penzijní a životní pojištění
- Voda, káva, čaj na pracovišti zdarma
- Společenské akce pro zaměstnance
- Výraznou podporu profesního růstu a seberealizace
- Příjemné moderní pracovní prostředí (v centru Prahy)
- Akční a velice příjemný kolektiv napříč celou společností
- Individuální přístup ke každému zaměstnanci
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 3881942
Posting date: 29.2.2020
2020-02-29
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent Company: ManpowerGroup s.r.o.
The job comes from another website or source.