IT Business Analytik - ERP specialista - šance pro kariérní posun

Praha

Popis pozice

Šance pro ERP Administrátora/uživatele, který je analyticky a procesně zaměřen - pokud byste se rádi posunuli do role IT Business Analytika, je tato unikátní příležitost právě pro Vás! Pracujeme s MS Dynamics Navision.

Jsme stabilní dodavatelé informačních technologií a profesionálních řešení v oblasti ukládání dat, kybernetické bezpečnosti, vnitrofiremní spolupráce, vývoje aplikací, síťových řešení, internetu věcí a souvisejících služeb - na našem trhu disponujeme atraktivními klienty a rozmanitostí projektů.
Jaké by byly hlavní pracovní činnosti?

Ideálně bychom si představovali analyticky a procesně zaměřeného kandidáta, který se bude věnovat sběru požadavků od klíčových uživatelů na rozvoji a úpravu systémů. Tyto požadavky by se měly zpracovat, zanalyzovat, sepsat a předávat na dodavatele. Současně bychom Vás naučili Navision a jeho administraci. Proklientsky orientovaný kandidát, který umí pochopit uživatele a rád analyzuje a sepisuje zadání.

Ideálně klíčový uživatel ,,některého z interního ERP systému“, který se chce dostat do více technické role.


  • Administrace, správa a rozvoj vnitřních ERP systému (Navision, Service Desk, Nintex)

  • Konzultační činnost pro interní uživatele systému ERP

  • Analýza změnových požadavků, spolupráce s vývojáři, testování

  • Tvorba dokumentace k realizovaným změnám

  • Školení nových i stávajících uživatelů

  • Práce v prostředí databáze MS SQL

Profil kandidáta

Jaké jsou hlavní požadavky?


  • Zkušenosti se správou a rozvojem ERP systémů min 2 roky

  • Analytické a logické myšlení, samostatnost je nutností.

  • Schopnost identifikovat potřeby koncových uživatelů.

  • Je třeba alespoň v základu znát firemní procesy (účetnictví, logistika, nákup/prodej)

  • Pokročilá znalost MS Excel



  • Znalost/Zkušenosti se správou MS SQL databází a T-SQL - výhodou

  • Zkušenosti s nástroji GIST, Power BI, MS Flow, Power Automate - výhodou.

  • Praktické zkušenost, přesah do podnikového controllingu- výhodou

Nabízíme

A co ti můžeme nabídnout?


  • Stravenkovou kartu Sodexo

  • Možnost pracovat občasně z domova a neomezené sick days

  • Služební telefon a pracovní notebook, což bereme jako samozřejmost :)

  • Work life balance nám není cizí. Možnost až 10 dnů dovolené navíc dle odpracované doby

  • Služební vůz nebo roční kupon na MHD

  • Výuku anglického jazyka

  • Možnost multisport karty

  • Práci v srdci Karlína v designových kancelářích, které byly oceněny titulem "kancelář roku 2018"

  • Výkonové odměny





  • Pravidelné teambuildingy

  • Kamarádský pracovní tým plný odborníků

  • Možnost kariérního růstu

  • Práci ve stabilní společnosti - na trhu působíme již více než 25 let

  • Možnost podnikové půjčky

  • Slevu na zboží s vybranými partnery (elektronika, sportovní oblečení, ...)

  • Skvělou kávu, chlazené nápoje, Coca-Cola a čerstvé ovoce na pracovišti

  • A v neposlední řadě práci ve společnosti, která se pyšní titulem Czech Superbrands

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Michaela Kotýnková
+420 725 597 101
ID: 3977045  Posting date: 26.9.2020  The job comes from another website or source.