We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Mzdová účetní s přesahem do HR - Praha 4
Praha, Česko
Popis pozice
Společnost je v ČR jedním z největším poskytovatelů inovativních řešení v oblasti pronájmu stavební techniky. Na českém trhu působí již 15 let a od té doby vybudovali širokou síť půjčoven v rámci Čech a Moravy.
Pokud jste zkušeným profesionálem ve zpracování mezd a zajímáte se o nábor, onboarding a offboarding, vzdělávání, atd..., dokážete spravovat personálně-mzdový systém, neváhejte číst dál! :)
Co bude Vaší náplní práce?
Pokud jste zkušeným profesionálem ve zpracování mezd a zajímáte se o nábor, onboarding a offboarding, vzdělávání, atd..., dokážete spravovat personálně-mzdový systém, neváhejte číst dál! :)
Co bude Vaší náplní práce?
- Zodpovědnost za vedení a zpracování mzdové agendy zaměstnanců (příprava podkladů, zpracování mezd, kontrola mzdových výstupů, úplné zpracování měsíční mzdové uzávěrky, zpracování a vedení dokumentace, archivace).
- Příprava podkladů / reportů.
- Zpracování ročních závěrek zejména vyúčtování daní FO, ELDP, RZD atp.
- Spolupráce na provádění kontrol Finančního úřadu, Úřadu práce, Okresní správy sociálního zabezpečení, zdravotních pojišťoven.
- Spolupráce při optimalizaci mzdových a personálních procesů.
- Poskytování poradenství v oblasti mzdového účetnictví a daní směrem k zaměstnancům.
- Zadávání nových nástupů, personálních změn a ukončení pracovníků do personálně-mzdového systému.
- Spolupráce při nástupu nových zaměstnanců a jejich proškolení.
- Spolupráce při tvorbě a implementace aktivit v oblasti Employeer Branding.
- Spoluvytváření a implementace projektů a HR nástrojů.
Profil kandidáta
- Min. 3 roky zkušeností v oblasti zpracování mzdového účetnictví
- Praxe a samostatnost mzdové účetní je podmínkou
- SŠ/VŠ vzdělání (ideálně řízení lidských zdrojů nebo účetnictví a finance)
- Prokazatelné zkušenosti s vedením mzdové agendy CZ/SK
- Angličtina alespoň na základní úrovni
- Velmi dobrá znalost MS Office 365
- Znalosti a zkušenosti klíčových HR procesů ve společnosti (nábor, onboarding, offboarding, školení)
- Zodpovědnost, soustředěnost a preciznost
- Schopnost stanovit si priority a umět si organizovat práci
- Proaktivita, odhodlání, energie a ochota rozvíjet se
- Zájem o HR oblast
- Profesní přístup a pozitivní nadhled
Nabízíme
- Stabilní práce v mezinárodní organizaci s vysokými standardy a zavedeným postavením na trhu
- Pracovní smlouva na plný úvazek
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Podílení se na modernizaci a inovaci HR společnosti
- Práci, kde se máte možnost se dále rozvíjet
- Tým, ve kterém máte své místo a kde je Váš názor důležitý
- Balíček interních benefitů
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 4078398
Posting date: 11.5.2021
2021-05-11
location: Praha Position: HR asistent, HR generalist, Mzdový účetní, Personalista, Recruiter, specialista pro nábor Company: ManpowerGroup s.r.o.
The job comes from another website or source.