We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administrativní pracovník v obchodním domě – centrum Prahy!
Praha
Popis pozice
Do obchodního domu s módou v centru Prahy hledáme parťáka, který má kladný vztah k administrativě i práci s lidmi a domluví se dobře anglicky nebo německy!
Většinu dne budete trávit v kanceláři prací s interním systémem, fakturami, platbami a tvorbou podkladů k finančním záležitostem. Menší část dne Vám zabere práce s evidencí hotovosti v pokladnách. Pozice je vhodná pro muže i ženy. Nástup možný ihned nebo dohodou.
Většinu dne budete trávit v kanceláři prací s interním systémem, fakturami, platbami a tvorbou podkladů k finančním záležitostem. Menší část dne Vám zabere práce s evidencí hotovosti v pokladnách. Pozice je vhodná pro muže i ženy. Nástup možný ihned nebo dohodou.
- příprava denních uzávěrek
- komunikace se security agenturou, která provádí odvod hotovosti
- zpracování dárkových poukázek či zaměstnaneckých nákupů
- zpracování faktur v interním systému
- objednávání materiálu na pokladny
- budete vést tým pokladních (4 na směně) – výjimečně i vypomůžete na pokladně
- zodpovědnost za hlavní trezor a pokladny obchodního domu
- evidence hotovosti v pokladnách
- občasná komunikace s tuzemskými i zahraničními zákazníky
Profil kandidáta
- kladný vztah k administrativě
- umět si vše skvěle zorganizovat a být pečlivý
- nebát se práce s velkou hotovostí
- znalost anglického či německého jazyka na pokročilé úrovni je nutností kvůli komunikaci se zahraničním vedením, IT oddělením i zákazníky
- ochota pracovat na 12 h směny (rozvrhujete si sami ve spolupráci s kolegou - krátký, dlouhý týden)
Nabízíme
- mzdové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem
- týden dovolené navíc
- stravenky v hodnotě 131 Kč
- 2x do roka výběr pracovního oblečení v celkové hodnotě až 30 000 Kč
- vysoké slevy na nákup oblečení pro osobní účely
- smlouva na HPP
- pracoviště v centru Prahy
- příjemné pracovní prostředí
- nástup možný ihned nebo dohodou
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Andrea Bolvanová
+420 728 275 980
Andrea Bolvanová
+420 728 275 980
ID: 4148937
Posting date: 25.8.2021
2021-08-25
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Pokladník, Vedoucí úseku prodejny Company: ManpowerGroup s.r.o.
The job comes from another website or source.