We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Account manažer junior – home office 2x týdně
Praha
Popis pozice
Mezinárodní společnost s přátelskou a neformální atmosférou, která se zabývá poskytováním leasingů, hledá account manažera, který se bude věnovat především péči o stávající klienty.
Pozice je vhodná pro ty, kterým vyhovuje především práce v kanceláři či z domova. S tuzemskými i zahraničními klienty budete jednat telefonicky či e-mailem. Pozice proto není vhodná pro zapálené obchodníky, kteří jsou zvyklí trávit pracovní dobu v terénu.
Odměnou Vám bude například fixní mzda, 13. plat, 5 týdnů dovolené, home office 2x týdně a mnoho dalších benefitů. Nástup možný ihned nebo nejpozději v lednu 2022. Moderní kanceláře v Praze.
Pozice je vhodná pro ty, kterým vyhovuje především práce v kanceláři či z domova. S tuzemskými i zahraničními klienty budete jednat telefonicky či e-mailem. Pozice proto není vhodná pro zapálené obchodníky, kteří jsou zvyklí trávit pracovní dobu v terénu.
Odměnou Vám bude například fixní mzda, 13. plat, 5 týdnů dovolené, home office 2x týdně a mnoho dalších benefitů. Nástup možný ihned nebo nejpozději v lednu 2022. Moderní kanceláře v Praze.
- péče o přidělené portfolio tuzemských i zahraničních klientů
- zodpovědnost za obchodní cíle, spokojenost klientů, rozvoj vzájemného obchodu a dlouhodobou spolupráci
- denní kontakt s klienty (po telefonu a mailem) – budete jejich hlavní kontaktní osoba
- zpracování cenových nabídek, kalkulací a reportů
- vyřizování každodenních požadavků klienta typu „co dělat, když“ (objednání a dodání auta, poruchy atd.)
- správa klientského vozového parku v interním počítačovém systému
- optimalizace portfolia nabízených služeb, sledování trhu a konkurence
- intenzivní spolupráce s manažery v terénu a ostatními odděleními firmy
Profil kandidáta
- alespoň kratší praxe na obchodní pozici
- znalost práce s MS Office – zejména Excel
- dobrá orientace ve značkách a modelech automobilů
- min. středně pokročilá znalost angličtiny je nezbytná pro komunikaci se zahraničními zákazníky
- reprezentativní vystupování a proklientský přístup
Nabízíme
- fixní mzdové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem
- roční bonus ve výši jedné měsíční mzdy
- týden dovolené navíc
- 4 sick days
- home office 2x týdně
- Multisport karta
- stravenky
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na jazykové kurzy
- flexibilní pracovní doba
- oslavy, teambuildingy a další společné akce
- občerstvení na pracovišti
- přátelská a neformální atmosféra
- slevy na firemní produkty
- spolupráce na HPP na dobu neurčitou
- nástup možný ihned nebo nejpozději do ledna 2022
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Andrea Bolvanová
+420 728 275 980
Andrea Bolvanová
+420 728 275 980
ID: 4200589
Posting date: 10.11.2021
2021-11-10
location: Praha Position: Account manager, Key account manager, Obchodní referent, Obchodní zástupce Company: ManpowerGroup s.r.o.
The job comes from another website or source.