Apply without a CV
We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Odborný pracovník v prodejně specializovaných stavebních materiálů a e-shopu (Praha 10-Hostivař), brutto: 30 – 40.000,-Kč dle schopností.
Marcons International s.r.o.
Místo práce
V Chotejně 10, Praha 15-Hostivař, Česko
V Chotejně 10, Praha 15-Hostivař, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dle dohody, možnost IHNED nebo LEDEN 2022
dle dohody, možnost IHNED nebo LEDEN 2022
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 40 000 Kč/měsícDle schopností a výsledků průměrný měsíční výdělek po zapracování cca netto 31.000,- Kč i více. Nástupní plat dle zkušeností a praxe cca netto 25.000,- Kč. (brutto cca 31.000,-)
30 000 - 40 000 Kč/měsícDle schopností a výsledků průměrný měsíční výdělek po zapracování cca netto 31.000,- Kč i více. Nástupní plat dle zkušeností a praxe cca netto 25.000,- Kč. (brutto cca 31.000,-)
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Obsluhovat zákazníky - prodej a výdej zboží a po zapracování i s poskytováním poradenství.
• Poskytovat zákazníkům odborné informace pro to co potřebují, nalézat pro ně vhodná řešení a ty nejvhodnější produkty, příp. celé skladby produktů a předávat k tomu související informace (postup zpracování, na co si dát pozor, atd.).
• Zpracovávat objednávky z e-shopu (expedice, komunikace se zákazníky a dodavateli, správa, aktualizace a údržba sortimentu e-shopu, celková organizace). Toto bude zřejmě jedna z prvních důležitých součástí po nástupu.
• Přijímat a vydávat zboží (vykládka / nakládka / péče o sklad).
• Komunikovat a koordinovat se zákazníky a dodavateli dodávky zboží.
• Příležitostně rozvážet materiál k zákazníkům nebo od dodavatelů (osobní automobil, dodávka).
• Různé drobné administrativní úkoly a věci zajišťující správný chod prodejny a skladu.
• Účast na vytváření, udržování a úpravách obsahu našeho webu a e-shopu a do budoucna možná i sociálních sítí – míra zapojení bude do jisté míry záviset na vlastním zájmu a schopnostech v této oblasti.
• Poměry toho, co a do jaké míry bude obsahem práce se mohou v průběhu doby měnit - dle zkušeností, osobních kvalit, vývoje znalostí a schopností v našem oboru a činnosti, vzájemných dohod v rámci týmu...
• V případě dostatečných zkušeností a znalostí, obchodního talentu, správného přístupu, a hlavně vlastní chuti je časem možné stát se aktivním technickým obchodníkem, který bude mít na starosti obchodně technickou péči o stávající zákazníky a oslovování zákazníků nových - další osobní rozvoj, včetně zajímavých výkonnostních odměn.
• Poskytovat zákazníkům odborné informace pro to co potřebují, nalézat pro ně vhodná řešení a ty nejvhodnější produkty, příp. celé skladby produktů a předávat k tomu související informace (postup zpracování, na co si dát pozor, atd.).
• Zpracovávat objednávky z e-shopu (expedice, komunikace se zákazníky a dodavateli, správa, aktualizace a údržba sortimentu e-shopu, celková organizace). Toto bude zřejmě jedna z prvních důležitých součástí po nástupu.
• Přijímat a vydávat zboží (vykládka / nakládka / péče o sklad).
• Komunikovat a koordinovat se zákazníky a dodavateli dodávky zboží.
• Příležitostně rozvážet materiál k zákazníkům nebo od dodavatelů (osobní automobil, dodávka).
• Různé drobné administrativní úkoly a věci zajišťující správný chod prodejny a skladu.
• Účast na vytváření, udržování a úpravách obsahu našeho webu a e-shopu a do budoucna možná i sociálních sítí – míra zapojení bude do jisté míry záviset na vlastním zájmu a schopnostech v této oblasti.
• Poměry toho, co a do jaké míry bude obsahem práce se mohou v průběhu doby měnit - dle zkušeností, osobních kvalit, vývoje znalostí a schopností v našem oboru a činnosti, vzájemných dohod v rámci týmu...
• V případě dostatečných zkušeností a znalostí, obchodního talentu, správného přístupu, a hlavně vlastní chuti je časem možné stát se aktivním technickým obchodníkem, který bude mít na starosti obchodně technickou péči o stávající zákazníky a oslovování zákazníků nových - další osobní rozvoj, včetně zajímavých výkonnostních odměn.
Zaměstnanecké výhody, benefity
NABÍZÍME:
• Práci na HPP.
• Odborné zaškolení.
• Místo v malé rozvíjející se firmě s dobrým kolektivem a osobním přístupem k jejím členům, fungující na principech WIN-WIN a otevřeného čestného přístupu ve všech oblastech - od zákaznické po interní – se snahou o dosahování spokojenosti všech zúčastněných.
• Poměrně široké spektrum pracovních úkolů = rozmanitost práce.
• Dobré platové ohodnocení. Nástupní plat cca netto 25.000,- Kč (brutto 31.000,-) a následné zvyšování dle zapracování.
• Prémie z obratu firmy (po zapracování).
• Příspěvek na penzijní/životní připojištění (po zapracování) až do výše 2.088,- Kč měsíčně.
• Rozšíření znalostí a zvýšení kvalifikace v oboru stavebních materiálů.
• Možnost seberealizace.
• Služební telefon (i k soukromým účelům)
• Kurz na řízení vysokozdvižných vozíků
• Pracovní doba: PO-PÁ mezi 7:30 - 17:00 v rozsahu 40 hodin týdně
(jedno odpoledne týdně zkrácené – v den dle aktuální domluvy v rámci týmu)
• Pracoviště: V Chotejně 765/15, Praha 10 Hostivař, v blízkosti stanic BUS Sklářská a V Chotejně (6 min. od metra A - Skalka)
BENEFITY:
• Dovolená 5 týdnů, plánovaná dle dohody v rámci kolektivu (není žádný pevně stanovený termín)
• Zdravotní volno / sickdays
• Do velké míry vlastní organizace náplně práce
• Možnost si napracovat hodiny. Standardně má každý pracovník každý týden 1 odpoledne volné.
Pokud je třeba vyřídit si něco osobního, co nelze jindy než v dopoledních hodinách, není to obecně problém.
• Vzdělávací školení v oboru
• Sleva na firemní výrobky/služby
• Mobilní telefon (i k soukromým účelům)
• Dog-friendly office
• Práci na HPP.
• Odborné zaškolení.
• Místo v malé rozvíjející se firmě s dobrým kolektivem a osobním přístupem k jejím členům, fungující na principech WIN-WIN a otevřeného čestného přístupu ve všech oblastech - od zákaznické po interní – se snahou o dosahování spokojenosti všech zúčastněných.
• Poměrně široké spektrum pracovních úkolů = rozmanitost práce.
• Dobré platové ohodnocení. Nástupní plat cca netto 25.000,- Kč (brutto 31.000,-) a následné zvyšování dle zapracování.
• Prémie z obratu firmy (po zapracování).
• Příspěvek na penzijní/životní připojištění (po zapracování) až do výše 2.088,- Kč měsíčně.
• Rozšíření znalostí a zvýšení kvalifikace v oboru stavebních materiálů.
• Možnost seberealizace.
• Služební telefon (i k soukromým účelům)
• Kurz na řízení vysokozdvižných vozíků
• Pracovní doba: PO-PÁ mezi 7:30 - 17:00 v rozsahu 40 hodin týdně
(jedno odpoledne týdně zkrácené – v den dle aktuální domluvy v rámci týmu)
• Pracoviště: V Chotejně 765/15, Praha 10 Hostivař, v blízkosti stanic BUS Sklářská a V Chotejně (6 min. od metra A - Skalka)
BENEFITY:
• Dovolená 5 týdnů, plánovaná dle dohody v rámci kolektivu (není žádný pevně stanovený termín)
• Zdravotní volno / sickdays
• Do velké míry vlastní organizace náplně práce
• Možnost si napracovat hodiny. Standardně má každý pracovník každý týden 1 odpoledne volné.
Pokud je třeba vyřídit si něco osobního, co nelze jindy než v dopoledních hodinách, není to obecně problém.
• Vzdělávací školení v oboru
• Sleva na firemní výrobky/služby
• Mobilní telefon (i k soukromým účelům)
• Dog-friendly office
Informace o náboru
INFORMACE K NÁBORU:
•Zaujala-li Vás tato práce a máte VÁŽNÝ ZÁJEM O DLOUHODOBOU SPOLUPRÁCI, zašlete, prosím, motivační dopis a Váš strukturovaný životopis v českém jazyce (v PDF/WORD) společně s Vaší aktuální fotografií a další požadované podklady na naší externí spolupracovnici:
Lenka Nozarová, personální ředitelka ConVerta Consulting s.r.o , [email protected], 604 270 438
Do předmětu mailu prosím uveďte: své PŘÍJMENÍ a „Marcons“.
PRŮBĚH VÝBĚRU: telefonické interview, administrativní kolo, osobní pohovory 1-2kola.
Výběr provádí: 1.kolo paní Nozarová, 2.kolo pan Hruška majitel společnosti
PRACOVNÍ PODMÍNKY, další informace:
Typ úvazku: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Pracoviště: V Chotejně 765/15, Praha 10 Hostivař, v blízkosti stanic BUS Sklářská a V Chotejně (mj. 6 min. ze Skalky))
Pracovní doba: PO-PÁ mezi 7:30 - 17:00 v rozsahu 40 hodin týdně (jedno odpoledne týdně zkrácené – v den dle aktuální domluvy v rámci týmu).
Informace o zaměstnavateli: http://www.chytrematerialy.cz/
•Zaujala-li Vás tato práce a máte VÁŽNÝ ZÁJEM O DLOUHODOBOU SPOLUPRÁCI, zašlete, prosím, motivační dopis a Váš strukturovaný životopis v českém jazyce (v PDF/WORD) společně s Vaší aktuální fotografií a další požadované podklady na naší externí spolupracovnici:
Lenka Nozarová, personální ředitelka ConVerta Consulting s.r.o , [email protected], 604 270 438
Do předmětu mailu prosím uveďte: své PŘÍJMENÍ a „Marcons“.
PRŮBĚH VÝBĚRU: telefonické interview, administrativní kolo, osobní pohovory 1-2kola.
Výběr provádí: 1.kolo paní Nozarová, 2.kolo pan Hruška majitel společnosti
PRACOVNÍ PODMÍNKY, další informace:
Typ úvazku: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Pracoviště: V Chotejně 765/15, Praha 10 Hostivař, v blízkosti stanic BUS Sklářská a V Chotejně (mj. 6 min. ze Skalky))
Pracovní doba: PO-PÁ mezi 7:30 - 17:00 v rozsahu 40 hodin týdně (jedno odpoledne týdně zkrácené – v den dle aktuální domluvy v rámci týmu).
Informace o zaměstnavateli: http://www.chytrematerialy.cz/
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
Vzdělání v oboru
technické, stavební, obchodní apod.
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
Pokladna - Základy
Skladové hospodářství - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Skladové hospodářství - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Řidičský průkaz
B
Praxe na pozici/v oblasti
přehled ve stavebnictví, administrativě, manuální zručnost
Počet let praxe
1
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
POŽADAVKY:
• SŠ vzdělání nebo vyučení, maturita výhodou, možné i pro absolventy.
• Naprosto čestné, otevřené a upřímné jednání. SPOLEHLIVOST a DŮVĚRYHODNOST.
• ZODPOVĚDNÝ, PEČLIVÝ a SAMOSTATNÝ přístup ke všem pracovním úkolům a povinnostem.
• PÍLE, PRACOVITOST, PROAKTIVITA, VLASTNÍ MOTIVACE – nutné podmínky pro „svobodné“ fungování v rámci našeho týmu
• Velmi dobré komunikativní schopnosti - vůči zákazníkům i kolegům.
• Aktivní přístup k hledání řešení a jejich případné realizaci - ať už technické pro zákazníky, tak pro interní záležitosti.
• Příjemné, vstřícné a ochotné vystupování vůči zákazníkům i kolegům a pozitivní přístup k obchodu.
• Ochota učit se, zejména informacím z oboru materiálů a systémů, jejichž prodej je naší hlavní náplní.
• Schopnost práce na PC (emaily, základy Word, Excel). Pracujeme s ekonomickým systémem Pohoda – zaškolíme.
• ŘP sk. B a přiměřené řidičské zkušenosti. Není podmínkou, ale výhodou.
• Manuální zručnost. Není nutnou podmínkou, ale výhodou.
PŘEDCHOZÍ PRAXE:
• Není zcela nutno podmínkou, ale je bezesporu velkou výhodou. Přestože jsou pro nás osobnostní kvality na prvním místě, určitá míra praktičnosti a šikovnosti, ideálně související se stavbou, má u nás nespornou hodnotu. Nicméně nejeden člen našeho týmu takové zkušenosti vůbec neměl a i tak se rychle zapojil a získal vše potřebné, díky svému zájmu a aktivitě.
• Výhodou je znalost čehokoliv, co alespoň nějak souvisí se stavební oblastí - pro určitou základní představu a přehled o tom co je to stavba (rekonstrukce), z čeho se skládá a jaké druhy materiálů se na stavbě vyskytují a používají.
• Stejně tak může být velmi užitečná vlastní manuální zručnost a zkušenosti z provádění různých i drobných (soukromých) projektů - opět mj. proto, že díky tomu např. víte jaký je rozdíl mezi zubovým hladítkem a hřebenem na vlasy :-) Všechny ostatní konkrétní informace o materiálech a systémech se u nás naučíte.
• Ze všeho nejdůležitější je upřímný zájem a ochota učit se a rozvíjet v našem oboru a fungování malého akčního týmu a firmy.
• SŠ vzdělání nebo vyučení, maturita výhodou, možné i pro absolventy.
• Naprosto čestné, otevřené a upřímné jednání. SPOLEHLIVOST a DŮVĚRYHODNOST.
• ZODPOVĚDNÝ, PEČLIVÝ a SAMOSTATNÝ přístup ke všem pracovním úkolům a povinnostem.
• PÍLE, PRACOVITOST, PROAKTIVITA, VLASTNÍ MOTIVACE – nutné podmínky pro „svobodné“ fungování v rámci našeho týmu
• Velmi dobré komunikativní schopnosti - vůči zákazníkům i kolegům.
• Aktivní přístup k hledání řešení a jejich případné realizaci - ať už technické pro zákazníky, tak pro interní záležitosti.
• Příjemné, vstřícné a ochotné vystupování vůči zákazníkům i kolegům a pozitivní přístup k obchodu.
• Ochota učit se, zejména informacím z oboru materiálů a systémů, jejichž prodej je naší hlavní náplní.
• Schopnost práce na PC (emaily, základy Word, Excel). Pracujeme s ekonomickým systémem Pohoda – zaškolíme.
• ŘP sk. B a přiměřené řidičské zkušenosti. Není podmínkou, ale výhodou.
• Manuální zručnost. Není nutnou podmínkou, ale výhodou.
PŘEDCHOZÍ PRAXE:
• Není zcela nutno podmínkou, ale je bezesporu velkou výhodou. Přestože jsou pro nás osobnostní kvality na prvním místě, určitá míra praktičnosti a šikovnosti, ideálně související se stavbou, má u nás nespornou hodnotu. Nicméně nejeden člen našeho týmu takové zkušenosti vůbec neměl a i tak se rychle zapojil a získal vše potřebné, díky svému zájmu a aktivitě.
• Výhodou je znalost čehokoliv, co alespoň nějak souvisí se stavební oblastí - pro určitou základní představu a přehled o tom co je to stavba (rekonstrukce), z čeho se skládá a jaké druhy materiálů se na stavbě vyskytují a používají.
• Stejně tak může být velmi užitečná vlastní manuální zručnost a zkušenosti z provádění různých i drobných (soukromých) projektů - opět mj. proto, že díky tomu např. víte jaký je rozdíl mezi zubovým hladítkem a hřebenem na vlasy :-) Všechny ostatní konkrétní informace o materiálech a systémech se u nás naučíte.
• Ze všeho nejdůležitější je upřímný zájem a ochota učit se a rozvíjet v našem oboru a fungování malého akčního týmu a firmy.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Marcons International s.r.o.
Jsme menší, dobře zavedená a rozvíjející se česká společnost s historií od roku 2008. Naše specializovaná prodejna se skladem je zaměřena na profesionální značkovou stavební chemii, nářadí a diamantové nástroje pro obkladače, podlaháře a stavaře a v tomto oboru poskytujeme našim zákazníkům profesionální a nezávislé poradenství s celkově nadstandardním prozákaznickým přístupem.
Prodejní sklad na Praze 10 Hostivaři, je v těsné blízkosti Průmyslové ulice, v dobré dostupnosti MHD a s možností blízkého parkování.
Máme také e-shop, který postupně nabývá na svém významu. Obsluhujeme řemeslníky, stavební firmy i soukromé jednotlivce.
Svojí povahou, sortimentem a přístupem jsme dost jedineční – podobných firem jako jsme my moc není, pokud vůbec nějaká.
V naší společnosti dáváme důraz na mezilidské vztahy, vzájemnou důvěru, osobní, otevřený a čestný přístup, a to na všech úrovních - se zákazníky, partnery a v úplně první řadě mezi sebou.
Jedním ze základních principů naší filozofie je čestnost a WIN-WIN - tyto uplatňujeme bezvýhradně ve všech oblastech - od zákazníků až po naše interní. Jednoduše řečeno, cokoliv, co děláme, musí být fér a ku prospěchu všech zúčastněných stran.
Naším cílem je tvořit tým lidí, kteří spolu budou nejen dobře a rádi spolupracovat, ale také si budou moci vzájemně zcela důvěřovat a otevřeně komunikovat po všech stránkách.
Více informací o společnosti najdete na: www.chytrematerialy.cz
Jsme menší, dobře zavedená a rozvíjející se česká společnost s historií od roku 2008. Naše specializovaná prodejna se skladem je zaměřena na profesionální značkovou stavební chemii, nářadí a diamantové nástroje pro obkladače, podlaháře a stavaře a v tomto oboru poskytujeme našim zákazníkům profesionální a nezávislé poradenství s celkově nadstandardním prozákaznickým přístupem.
Prodejní sklad na Praze 10 Hostivaři, je v těsné blízkosti Průmyslové ulice, v dobré dostupnosti MHD a s možností blízkého parkování.
Máme také e-shop, který postupně nabývá na svém významu. Obsluhujeme řemeslníky, stavební firmy i soukromé jednotlivce.
Svojí povahou, sortimentem a přístupem jsme dost jedineční – podobných firem jako jsme my moc není, pokud vůbec nějaká.
V naší společnosti dáváme důraz na mezilidské vztahy, vzájemnou důvěru, osobní, otevřený a čestný přístup, a to na všech úrovních - se zákazníky, partnery a v úplně první řadě mezi sebou.
Jedním ze základních principů naší filozofie je čestnost a WIN-WIN - tyto uplatňujeme bezvýhradně ve všech oblastech - od zákazníků až po naše interní. Jednoduše řečeno, cokoliv, co děláme, musí být fér a ku prospěchu všech zúčastněných stran.
Naším cílem je tvořit tým lidí, kteří spolu budou nejen dobře a rádi spolupracovat, ale také si budou moci vzájemně zcela důvěřovat a otevřeně komunikovat po všech stránkách.
Více informací o společnosti najdete na: www.chytrematerialy.cz
ID: 3904266
Posting date: 4.10.2021
2021-10-04
location: Praha Position: Obchodní referent, Odborný prodejce, Prodavač, Stavební technik, Vedoucí skladu Company: Marcons International s.r.o.
Lower salary limit (gross): 30 000 Kč/měsíc