We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Recepční a administrativa - v centru dění mBank
mBank S.A., organizační složka
Místo práce
Pernerova 691/42, Karlín, Česko
Pernerova 691/42, Karlín, Česko
Druh pracovního poměru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ASAP/Dohodou
ASAP/Dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
120 - 140 Kč/hod.
120 - 140 Kč/hod.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
*primárně zajištění provozu recepce (nutná fyzická přítomnost na centrále banky), osobní i telefonickou komunikaci s návštěvami, kurýry apod.
*interní komunikaci se zaměstnanci a administrativní podporu služebních cest, nákup kancelářských potřeb, zadávání faktur do účetního systému
*správu rezervací firemních vozů, zajišťování servisu
*spolupráci při konfiguraci služebních mobilních telefonů pro zaměstnance
*denní operativu a ad hoc úkoly
*interní komunikaci se zaměstnanci a administrativní podporu služebních cest, nákup kancelářských potřeb, zadávání faktur do účetního systému
*správu rezervací firemních vozů, zajišťování servisu
*spolupráci při konfiguraci služebních mobilních telefonů pro zaměstnance
*denní operativu a ad hoc úkoly
Zaměstnanecké výhody, benefity
*všechny výhody, které přináší naše skvělá firemní kultura - FLEXIBILITA, otevřenost, spolupráce, NEFORMÁLNÍ komunikace i oblékání, MOŽNOST UČIT se od zkušených kolegů, zapojovat se do projektů, profesně růst a v budoucnu třeba i rozšířit naši spolupráci
*moderní a skvěle dostupné pracovní prostředí
*benefity, na které jinde mají nárok pouze zaměstnanci (stravenky, Multisport kartu, zaměstnanecké bankovní produkty, dovolená)
*moderní a skvěle dostupné pracovní prostředí
*benefity, na které jinde mají nárok pouze zaměstnanci (stravenky, Multisport kartu, zaměstnanecké bankovní produkty, dovolená)
Informace o náboru
Jsi ráda/rád v centru dění a baví tě práce pro lidi a s lidmi? Řešení je jednoduché – připoj se k naší mPartě, kterou chceme rozšířit o kolegyňku/kolegu na recepci naší krásné a moderní centrály v Praze - Karlíně. Práce na recepci není jen o "zvedání telefonů", součástí je též agenda office managementu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
Vzdělání v oboru
Ekonomický
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
*pozitivně laděný člověk s úsměvem na tváři, kterého nabíjí (osobní) kontakt s lidmi
časově flexibilní student/ka VŠ/rodiči na RD s kapacitou 20 hodin týdně (po - pá) na dlouhodobou spolupráci (klidně po celou dobu studia)
*AJ pro mail či krátký telefonní vzkaz a se znalostí MS office
* příjemné vystupování, pečlivost a spolehlivost
*týmového kolegu na pohodu i do nepohody ;)
časově flexibilní student/ka VŠ/rodiči na RD s kapacitou 20 hodin týdně (po - pá) na dlouhodobou spolupráci (klidně po celou dobu studia)
*AJ pro mail či krátký telefonní vzkaz a se znalostí MS office
* příjemné vystupování, pečlivost a spolehlivost
*týmového kolegu na pohodu i do nepohody ;)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
mBank je značkou mobility, jednoduchosti a inovace v bankovnictví. Na CZ/SK trhu jsme už 13 let hrdým zaměstnavatelem skvělých a talentovaných mPeople. Nabízíme výhody flexibilního a rodinného prostředí typického pro start-up, a zároveň stabilitu spolehlivé banky. Zažij naši mPartu na vlastní kůži a dělej to, co Tě baví!
Počet zaměstnanců
250-499 zaměstnanců
ID: 4213629
Posting date: 30.11.2021
2021-11-30
location: Praha Position: Recepční Company: mBank S.A., organizační složka
Lower salary limit (gross): 120 Kč/hod.