We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office - account manager/ka - junior, 25 - 45 000 Kč
MIKUPEX TRADE s.r.o.
Místo práce
Brno - město, Brno - venkov
Brno - město, Brno - venkov
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25-45 000 Kč
25-45 000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hlavním úkolem této pracovní pozice je aktivní budování a rozvoj vztahů s klienty společnosti.
Další náplň práce:
- zajišťování technické a administrativní podpory klientům společnosti
- komunikace s novými i stávajícími klienty společnosti (e-mail, telefon)
- kontrola, support, reporting
Další náplň práce:
- zajišťování technické a administrativní podpory klientům společnosti
- komunikace s novými i stávajícími klienty společnosti (e-mail, telefon)
- kontrola, support, reporting
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
- příjemné pracovní prostředí (kanceláře v centru Brna)
- fixní mzdu + bonusy + motivační provize (po zapracování, v průměru (FIX + bonusy) cca 25-45 000 Kč, vše dle vlastní aktivity a výsledků práce)
- práci na HPP (případně IČO, dle dohody s kandidátem)
- propracovaný systém vzdělávání a tréninků zaměřených především na zlepšení vlastních komunikačních dovedností a s tím spojené školení - vše, samozřejmě, plně hrazené firmou
- aktivní podporu nadřízených, velmi dobrý stabilizační program
- možnost zvyšování svých profesních znalostí - jde o pozici s možným kariérním postupem
- práci v dobrém a pracovitém týmu
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem
- příjemné pracovní prostředí (kanceláře v centru Brna)
- fixní mzdu + bonusy + motivační provize (po zapracování, v průměru (FIX + bonusy) cca 25-45 000 Kč, vše dle vlastní aktivity a výsledků práce)
- práci na HPP (případně IČO, dle dohody s kandidátem)
- propracovaný systém vzdělávání a tréninků zaměřených především na zlepšení vlastních komunikačních dovedností a s tím spojené školení - vše, samozřejmě, plně hrazené firmou
- aktivní podporu nadřízených, velmi dobrý stabilizační program
- možnost zvyšování svých profesních znalostí - jde o pozici s možným kariérním postupem
- práci v dobrém a pracovitém týmu
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem
Informace o náboru
Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Zasláním Vašeho životopisu do naší společnosti dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat a jejich uchování v personální databázi za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.
Zasláním Vašeho životopisu do naší společnosti dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat a jejich uchování v personální databázi za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Náš klient, mezinárodní společnost s dlouholetou tradicí na trhu, hledá do svého stávajícího teamu příjemné a komunikativní spolupracovníky.
Náš klient, mezinárodní společnost s dlouholetou tradicí na trhu, hledá do svého stávajícího teamu příjemné a komunikativní spolupracovníky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Uvítáme:
- řádně ukončené SŠ/SOU vzdělání - bez omezení oboru vzdělání
- čistý trestní rejstřík
- dobré komunikační schopnosti
- dobrou znalost českého jazyka (cizí jazyk výhodou, ne podmínkou)
- uživatelskou znalost práce na PC
- aktivní proklientský přístup
- ochotu učit se novým věcem
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem
- řádně ukončené SŠ/SOU vzdělání - bez omezení oboru vzdělání
- čistý trestní rejstřík
- dobré komunikační schopnosti
- dobrou znalost českého jazyka (cizí jazyk výhodou, ne podmínkou)
- uživatelskou znalost práce na PC
- aktivní proklientský přístup
- ochotu učit se novým věcem
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
MIKUPEX TRADE s.r.o. je řádně licencovanou společností, působící na trhu práce v České republice.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3050112
Posting date: 9.5.2017
2017-05-09
location: Brno - město, Brno - venkov Position: Klientský pracovník, Obchodní referent, Odborný referent, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků Company: MIKUPEX TRADE s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 25-45 000 Kč