We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka ředitele / firmy - výborný AJ, Praha 3, 35-40 000 Kč
MIKUPEX TRADE s.r.o.
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha, Praha - východ, Praha - západ
Praha, Hlavní město Praha, Praha - východ, Praha - západ
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
35 - 40 000 Kč
35 - 40 000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- komunikace se zahraničními dodavateli firmy - převážně písemná - obchodní korespondence v AJ (potvrzování cen, schůzek, dodatků smluv apod.)
- organizace služebních cest kolegů - doprava, ubytování apod.
- vedení agendy veřejných zakázek, a to ze strany účastníka veřejných soutěží - odpovědnost za řádnou administrativní a formální stránku přihlášek
- zajištění běžného provozu kanceláře - zajištění propagačních materiálů, občerstvení, organizace společenských akcí apod.
- běžná administrativa, běžná operativa, práce na samostatných úkolech
U této pracovní pozice jde o velmi samostatnou práci, kombinující práci výkonné a office asistentky.
Jde o výkonnou asistentskou, NE sekretářskou práci.
K dobrému výkonu práce je nutná velmi dobrá / výborná aktivní znalost AJ - slovem i písmem, organizační a koordinační schopnosti, spolehlivost a zodpovědnost.
- organizace služebních cest kolegů - doprava, ubytování apod.
- vedení agendy veřejných zakázek, a to ze strany účastníka veřejných soutěží - odpovědnost za řádnou administrativní a formální stránku přihlášek
- zajištění běžného provozu kanceláře - zajištění propagačních materiálů, občerstvení, organizace společenských akcí apod.
- běžná administrativa, běžná operativa, práce na samostatných úkolech
U této pracovní pozice jde o velmi samostatnou práci, kombinující práci výkonné a office asistentky.
Jde o výkonnou asistentskou, NE sekretářskou práci.
K dobrému výkonu práce je nutná velmi dobrá / výborná aktivní znalost AJ - slovem i písmem, organizační a koordinační schopnosti, spolehlivost a zodpovědnost.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
- hlavní pracovní poměr u slušné, stabilní a prosperující společnosti, na Praze 3
- přátelské a příjemné pracovní prostředí
- výborné platové podmínky - FIX cca 35-40 000 Kč - vše dle dohody s kandidátem
- pracovní doba PO-PÁ - 8,5 h - mimo pracovní dobu + víkendy se nepracuje. S prací nejsou spojené služební cesty mimo Prahu.
- 5 týdnů dovolené
- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned
- hlavní pracovní poměr u slušné, stabilní a prosperující společnosti, na Praze 3
- přátelské a příjemné pracovní prostředí
- výborné platové podmínky - FIX cca 35-40 000 Kč - vše dle dohody s kandidátem
- pracovní doba PO-PÁ - 8,5 h - mimo pracovní dobu + víkendy se nepracuje. S prací nejsou spojené služební cesty mimo Prahu.
- 5 týdnů dovolené
- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned
Informace o náboru
Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Profil společnosti:
Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, se sídlem na Praze 3.
Profil společnosti:
Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, se sídlem na Praze 3.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- aktivní/výbornou aktivní znalost AJ slovem i písmem - nutnost běžné denní komunikace se zahraničím (telefon, e-mail)
- praxi na obdobné samostatné pozici - např. office managerky, výkonné asistentky min. 1 rok
- dobrou uživatelskou znalost práce na PC - MS Office
- praxi s prací v pokročilejším informačním systému - SAP, SCALA, NAVISION, HELIOS, KARAT výhodou, ne podmínkou
- slušnost, pečlivost, samostatnost, svědomitost
- dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned
- SŠ vzdělání
- aktivní/výbornou aktivní znalost AJ slovem i písmem - nutnost běžné denní komunikace se zahraničím (telefon, e-mail)
- praxi na obdobné samostatné pozici - např. office managerky, výkonné asistentky min. 1 rok
- dobrou uživatelskou znalost práce na PC - MS Office
- praxi s prací v pokročilejším informačním systému - SAP, SCALA, NAVISION, HELIOS, KARAT výhodou, ne podmínkou
- slušnost, pečlivost, samostatnost, svědomitost
- dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
MIKUPEX TRADE s.r.o. je řádně licencovanou společností, působící na trhu práce v České republice.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3276870
Posting date: 3.1.2018
2018-01-03
location: Praha, Hlavní město Praha, Praha - východ, Praha - západ Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretářka Company: MIKUPEX TRADE s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 35 - 40 000 Kč