We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office manažer/ka, Praha 4, 40-45 000 Kč, zajímavé benefity
MIKUPEX TRADE s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha, Česko
Hlavní město Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
40 000 - 45 000 Kč/měsíc5 týdnů dovolené, stravenkový paušál + další atraktivní benefity, odměny
40 000 - 45 000 Kč/měsíc5 týdnů dovolené, stravenkový paušál + další atraktivní benefity, odměny
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce:
- Zabezpečení hladkého chodu recepce a zajištění příchozí a odchozí pošty, přepojování tel. hovorů.
- Zajištění klientského platebního styku – zadávání a sledování plateb, autorizace plateb.
- Správa datových schránek - vlastních i klientských, příjem a distribuce datových zpráv.
- Správa SW Praetor a evidence lhůt.
- Správa a podání TaxEdit - systému pro správu a podání daňových přiznání.
- Správa a evidence smluv, jejich dodatků a plných mocí.
- Komunikace s dodavateli a zajištění firemních potřeb v souvislosti se správou budovy.
- Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení.
- Organizace a zajištění firemních akci, včetně evidence a zajištění narozeninových přání a firemním výročí.
- Administrativní podpora vedení společnosti.
Tato pracovní pozice je vhodná pro kandidáty s praxí v oblasti office managementu, s praxí se správou datových schránek a administrativní podporou týmu kolegů. Praxe z účetní firmy, nebo advokátní kanceláře výhodou.
- Zabezpečení hladkého chodu recepce a zajištění příchozí a odchozí pošty, přepojování tel. hovorů.
- Zajištění klientského platebního styku – zadávání a sledování plateb, autorizace plateb.
- Správa datových schránek - vlastních i klientských, příjem a distribuce datových zpráv.
- Správa SW Praetor a evidence lhůt.
- Správa a podání TaxEdit - systému pro správu a podání daňových přiznání.
- Správa a evidence smluv, jejich dodatků a plných mocí.
- Komunikace s dodavateli a zajištění firemních potřeb v souvislosti se správou budovy.
- Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení.
- Organizace a zajištění firemních akci, včetně evidence a zajištění narozeninových přání a firemním výročí.
- Administrativní podpora vedení společnosti.
Tato pracovní pozice je vhodná pro kandidáty s praxí v oblasti office managementu, s praxí se správou datových schránek a administrativní podporou týmu kolegů. Praxe z účetní firmy, nebo advokátní kanceláře výhodou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám naopak velmi rádi nabídneme?
- hlavní pracovní poměr u úspěšné společnosti na Praze 4, v docházkové vzdálenosti od metra C
- velmi dobrý tým kolegů a hezké a příjemné pracovní prostředí
- možnost velmi zajímavého profesního a osobního rozvoje
- nástupní mzdu 40 - 45 000 Kč (fixní mzda a osobní ohodnocení) – dle zkušeností a prokazatelné praxe
- 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál + další atraktivní benefity, odměny
- pracovní dobu PO-PÁ (s příchodem mezi 8:00 - 8:30)
- možnost nástupu IHNED, nebo dle individuální dohody
- hlavní pracovní poměr u úspěšné společnosti na Praze 4, v docházkové vzdálenosti od metra C
- velmi dobrý tým kolegů a hezké a příjemné pracovní prostředí
- možnost velmi zajímavého profesního a osobního rozvoje
- nástupní mzdu 40 - 45 000 Kč (fixní mzda a osobní ohodnocení) – dle zkušeností a prokazatelné praxe
- 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál + další atraktivní benefity, odměny
- pracovní dobu PO-PÁ (s příchodem mezi 8:00 - 8:30)
- možnost nástupu IHNED, nebo dle individuální dohody
Informace o náboru
Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Profil klienta:
Pro našeho váženého klienta, zavedenou a úspěšnou účetní společnost na Praze 4 hledáme, v rámci aktivního rozšiřování stávajícího týmu, nové kolegy / kolegyně na pracovní místo office manažer/ka.
Kromě velmi atraktivní polohy kanceláře v docházkové vzdálenosti od metra C na Praze 4 můžeme nabídnout i velmi dobrý pracovní tým kolegů, slušné mzdové ohodnocení a zajímavé benefity.
Profil klienta:
Pro našeho váženého klienta, zavedenou a úspěšnou účetní společnost na Praze 4 hledáme, v rámci aktivního rozšiřování stávajícího týmu, nové kolegy / kolegyně na pracovní místo office manažer/ka.
Kromě velmi atraktivní polohy kanceláře v docházkové vzdálenosti od metra C na Praze 4 můžeme nabídnout i velmi dobrý pracovní tým kolegů, slušné mzdové ohodnocení a zajímavé benefity.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co ve Vašem životopise uvítáme?
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- praxi v office managementu, správě datových schránek, admin. podporou týmu
- chuť a motivaci učit se a odborně růst
- aktivní znalost práce na PC - MS Office - Word, Excel
- aktivní znalost SW Praetor - velkou výhodou
- samostatnost, cílevědomost, zodpovědnost a flexibilitu
- znalost AJ - min. na úrovni základní komunikace, přepojení hovoru apod.
- pečlivost, důslednost, spolehlivost, komunikativnost + smysl pro humor
- možnost nástupu IHNED, nebo dle individuální dohody
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- praxi v office managementu, správě datových schránek, admin. podporou týmu
- chuť a motivaci učit se a odborně růst
- aktivní znalost práce na PC - MS Office - Word, Excel
- aktivní znalost SW Praetor - velkou výhodou
- samostatnost, cílevědomost, zodpovědnost a flexibilitu
- znalost AJ - min. na úrovni základní komunikace, přepojení hovoru apod.
- pečlivost, důslednost, spolehlivost, komunikativnost + smysl pro humor
- možnost nástupu IHNED, nebo dle individuální dohody
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
MIKUPEX TRADE s.r.o. je řádně licencovanou společností, působící na trhu práce v České republice.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4094027
Posting date: 2.6.2021
2021-06-02
location: Praha Position: Asistent, Office manager Company: MIKUPEX TRADE s.r.o.
Lower salary limit (gross): 40 000 Kč/měsíc