Apply without a CV
We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent pro VIP klienty - HPP, IČO
Nelson Markets, s.r.o.
Místo práce
Praha 4, Česko
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
plný úvazek, živnost
Termín nástupu
1.5.2020
1.5.2020
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 50 000 Kč/měsícprémie a bonusy
25 000 - 50 000 Kč/měsícprémie a bonusy
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce:
- práce se svěřenou databází, vedení agendy klientů společnosti
- účast na obchodních jednáních
- úzká spolupráce se zkušenějšími členy týmu
- účast na školeních, sebevzdělávání
- komunikace s potenciálními klienty (email, telefonicky nebo osobně)
- marketingové kampaně cílené na klienty
- administrativní činnost
- práce se svěřenou databází, vedení agendy klientů společnosti
- účast na obchodních jednáních
- úzká spolupráce se zkušenějšími členy týmu
- účast na školeních, sebevzdělávání
- komunikace s potenciálními klienty (email, telefonicky nebo osobně)
- marketingové kampaně cílené na klienty
- administrativní činnost
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co nabízíme?
- na začátku spolupráce Vám vše potřebné vysvětlí a ukáží zkušení kolegové
- samozřejmostí je občerstvení na pracovišti a skvělá občanská vybavenost
- možnost seberealizace a uplatnění nápadů a nových řešení
- velmi zajímavé motivační ohodnocení – možnost nadstandardního mzdového ohodnocení
- možnost velmi zajímavého a výrazného osobního a profesního rozvoje
- zázemí jedné z nejúspěšnějších mezinárodních společností v oboru, proto se o práci nebudete muset bát ani v této době!
- na začátku spolupráce Vám vše potřebné vysvětlí a ukáží zkušení kolegové
- samozřejmostí je občerstvení na pracovišti a skvělá občanská vybavenost
- možnost seberealizace a uplatnění nápadů a nových řešení
- velmi zajímavé motivační ohodnocení – možnost nadstandardního mzdového ohodnocení
- možnost velmi zajímavého a výrazného osobního a profesního rozvoje
- zázemí jedné z nejúspěšnějších mezinárodních společností v oboru, proto se o práci nebudete muset bát ani v této době!
Informace o náboru
Svůj životopis můžete zaslat naší HR, která vás bude kontaktovat s pozvánkou k osobnímu pohovoru, na kterém získáte kompletní informace o této pozici.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) nebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
CO BYCHOM si chtěli přečíst ve Vašem CV?
Min. ukončené SŠ vzdělání nebo SOU
- pofesionální vystupování
- spolehlivost, odpovědnost, loajalitu
- aktivní zájem o profesní a kariérový růst
- znalost práce na PC
- komunikativnost
- týmové spolupráce
- chuť osobně se zdokonalovat
Min. ukončené SŠ vzdělání nebo SOU
- pofesionální vystupování
- spolehlivost, odpovědnost, loajalitu
- aktivní zájem o profesní a kariérový růst
- znalost práce na PC
- komunikativnost
- týmové spolupráce
- chuť osobně se zdokonalovat
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Nelson Markets, s.r.o. je lídr v poskytování komplexních služeb pro kapitálové trhy v Evropě. Působnost ve 13 státech světa zaručuje stabilní prostředí, růst společnosti a dobré jméno společnosti. Vzhledem k velkému růstu společnosti rozšiřujeme naše oddělení.
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 3906838
Posting date: 28.4.2020
2020-04-28
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Dealer/Trader, Klientský pracovník, Obchodní zástupce, Telefonní operátor Company: Nelson Markets, s.r.o.
Lower salary limit (gross): 25 000 Kč/měsíc