We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/ka exportu s AJ
Novitim s.r.o.
Místo práce
Bílovice, Česko
Bílovice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
mobil, notebook, prémie, bonusy, kurzy, zahraniční cesty, flexibilní pracovní doba, home office, sickdays, využití AJ, stravování na pracovišti, kariérní růst
mobil, notebook, prémie, bonusy, kurzy, zahraniční cesty, flexibilní pracovní doba, home office, sickdays, využití AJ, stravování na pracovišti, kariérní růst
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chcete prodávat krásné věci do celého světa? Máte vztah k designu a moderní architektuře?
Jsme předním českým výrobcem designového městského mobiliáře s realizacemi po celé Evropě i v zámoří. Pro posílení našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici asistenta nebo asistentky exportu s angličtinou.
Co bude náplň vaší práce:
• udržování a rozvíjení obchodních vztahů se stávajícími partnery
• komunikace s finálními zákazníky, distributory, s naší výrobou a dalšími odděleními
• vyhledávání nových projektů a nových obchodních partnerů
• dohled nad logistikou, přepravou a objemem zakázek
• celková koordinace zakázek zahraničních partnerů – od přijetí objednávky až po export zboží
Jsme předním českým výrobcem designového městského mobiliáře s realizacemi po celé Evropě i v zámoří. Pro posílení našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici asistenta nebo asistentky exportu s angličtinou.
Co bude náplň vaší práce:
• udržování a rozvíjení obchodních vztahů se stávajícími partnery
• komunikace s finálními zákazníky, distributory, s naší výrobou a dalšími odděleními
• vyhledávání nových projektů a nových obchodních partnerů
• dohled nad logistikou, přepravou a objemem zakázek
• celková koordinace zakázek zahraničních partnerů – od přijetí objednávky až po export zboží
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co vám nabízíme:
• práci na HPP
• atraktivní finanční ohodnocení + roční prémie ve výši až 3 mezd
• mobilní telefon, notebook
• 25 dní dovolené + sickdays
• kreativní a samostatnou práci
• kariérně u nás růst
• zajímavé zahraniční cesty
• pružnou pracovní dobu
• po uvolnění vládních nařízení se můžeme domluvit na pravidelné práci z domova (např. 1 den v týdnu)
• příspěvek na stravování v naší firemní jídelně
• možnost propagovat český design v zahraničí
• podporu ve výuce cizích jazyků
• kanceláře v Bílovicích u Uherského Hradiště
• nastoupit můžete hned jak si plácneme
• práci na HPP
• atraktivní finanční ohodnocení + roční prémie ve výši až 3 mezd
• mobilní telefon, notebook
• 25 dní dovolené + sickdays
• kreativní a samostatnou práci
• kariérně u nás růst
• zajímavé zahraniční cesty
• pružnou pracovní dobu
• po uvolnění vládních nařízení se můžeme domluvit na pravidelné práci z domova (např. 1 den v týdnu)
• příspěvek na stravování v naší firemní jídelně
• možnost propagovat český design v zahraničí
• podporu ve výuce cizích jazyků
• kanceláře v Bílovicích u Uherského Hradiště
• nastoupit můžete hned jak si plácneme
Informace o náboru
Ozvěte se nám a pošlete svůj životopis! My vám zavoláme, společně probereme detaily a další kroky. Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze uchazeče, kteří vyhovují požadavkům pro postup do užšího kola. Držíme vám palce!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Architektura a inženýrské činnosti
Design, architektura, strojírenství
Design, architektura, strojírenství
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
Technika, strojírenství, logistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co od vás očekáváme:
• velmi dobrou znalost AJ – budete komunikovat ústně i písemně s obchodními partnery na denní bázi
• praxi s administrativou, výhodou je znalost systému SAP
• vynikající komunikativní dovednosti a aby vás komunikace s lidmi hlavně bavila
• dynamickou, kreativní a ctižádostivou povahu
• obchodní talent
• ochotu cestovat do zahraničí
• pozitivní vztah k technice, designu a architektuře
• znalost dalšího cizího jazyka (němčina, italština, ruština) bude výhodou
• velmi dobrou znalost AJ – budete komunikovat ústně i písemně s obchodními partnery na denní bázi
• praxi s administrativou, výhodou je znalost systému SAP
• vynikající komunikativní dovednosti a aby vás komunikace s lidmi hlavně bavila
• dynamickou, kreativní a ctižádostivou povahu
• obchodní talent
• ochotu cestovat do zahraničí
• pozitivní vztah k technice, designu a architektuře
• znalost dalšího cizího jazyka (němčina, italština, ruština) bude výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Pro lidi máme novou práci, pro firmy hledáme zajímavé uchazeče!
www.novitim.cz
www.novitim.cz
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 4047567
Posting date: 16.3.2021
2021-03-16
location: Bílovice Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Logistik, Obchodní referent, Referent - specialista, vyšší referent Company: Novitim s.r.o.