We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Technical Client Advocate
OKIN BPS, a.s.
Place of work
Ostrava
Ostrava
Contract type
full-time
full-time
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
Technical Client Advisor is a technical consultant for dedicated customers. Is responsible for networking solution and for these areas: *Controls and maintains technical performance indicators and SLA*Connects incident, problem a change management field*Creates reports and analysis, which maps network needs and optimalisation*Communicates with customers and inner teams which take care of customer network
Employee perks, benefits
-Opportunity to cooperate with Verizon, one of the largest global Telco providers in the world-Full time employment-Multicultural, challenging and friendly environment-Daily use of languages-Extensive training and further career development (CISCO/ITIL Academy)-Other employee benefits
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
Language skills
English - Upper intermediate (B2)
Personality requirements and skills
-Communication in English on level B2S-Great communication and presentation skills-1-2 years of experience in telecommunications or on customer facing role-Certification CCNA, ITIL, Prince 2 is an advantage-Good knowledge of telecommunication field (Technical high school is and advantage)
Advertiser
Brief description of the company
OKIN BPS
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Number of employees
1000 and more employees
ID: 3454869
Posting date: 23.7.2018
2018-07-23
location: Ostrava Position: Customer Support Specialist, Network and Service Operation Specialist, Network Strategy Specialist, Telecommunications Service Development Specialist Company: OKIN BPS, a.s.
The job comes from another website or source.