We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Customer Service Agent - English, French, German, Italian, Spanish!
OKIN BPS, a.s.
Place of work
Ostrava
Ostrava
Contract type
full-time
full-time
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
*Daily communication with clients in order to provide them solutions and customer service.*Creating tickets with the reported failures in customer service centers.*Providing information to customers on the repair progress.*Communication with internal teams to verify and resolve clients issues.
Employee perks, benefits
*Opportunity to cooperate with Verizon, one of the largest global Telco providers in the world.*Full time employment.*Multicultural, challenging and friendly environment.*Daily use of languages.*Extensive training and further career development (CISCO / ITIL Academy).*Other employee benefits.
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
Language skills
English - Upper intermediate (B2)
The position is suitable for a fresh graduate
Yes
Personality requirements and skills
*Fluency in English language is a must.*Fluency in another language - French / German / Italian / Spanish / Portuguese / Dutch or other is welcomed.*Experience in Customer Services area an andvantage.*Problem solving personality with excellent communications skills.*Resilience to stress and high level of flexibility.*Reliability and attention to detail.*Advanced PC skills.
Advertiser
Brief description of the company
OKIN BPS
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Number of employees
1000 and more employees
ID: 3480458
Posting date: 28.8.2018
2018-08-28
location: Ostrava Position: Customer Support Specialist, Helpdesk Operator Company: OKIN BPS, a.s.
The job comes from another website or source.