We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Customer Service Representative with English and Spanish/Portuguese
OKIN BPS, a.s.
Place of work
Ostrava
Ostrava
Contract type
full-time
full-time
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
- Daily communication with clients in order to provide solutions and customer service- Creating tickets with reported failures in customer service centers- Providing information to customers on repair progress- Communication with internal teams to verify and resolve clients' issues- Arranging escalations in case of delays- Participation in regular meetings
Employee perks, benefits
- Opportunity to cooperate with Verizon, one of the largest global Telco providers in the world- Full-time employment- Multicultural, challenging and friendly environment- Daily use of languages- Extensive training and career development (soft skills, MS Office, CISCO/ITIL Academy)- Other employee benefits and relocation package- Position based in the Czech Republic (Ostrava)
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
Language skills
English - Upper intermediate (B2) and Spanish - Upper intermediate (B2) and Portuguese - Upper intermediate (B2)
The position is suitable for a fresh graduate
Yes
Personality requirements and skills
- Minimum secondary education- Fluency in English and Spanish or Portuguese language at B2 (and higher) level- Ability to work on shifts (24/7)- Experience in Customer Services area an advantage- Problem solving personality with excellent communication skills- Resilience to stress and a high level of flexibility- Reliability and attention to detail- Advanced PC skills
Advertiser
Brief description of the company
OKIN BPS
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Number of employees
1000 and more employees
ID: 3498403
Posting date: 21.9.2018
2018-09-21
location: District Ostrava Position: Administrative Worker, Official, Customer Support Specialist, Helpdesk Operator Company: OKIN BPS, a.s.
The job comes from another website or source.