We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referent zákaznické podpory s němčinou a angličtinou
OKIN BPS, a.s.
Místo práce
Ostrava, Česko
Ostrava, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Do mezinárodního týmu hledáme kolegy na pozici Referenta zákaznické podpory, s pokročilou znalostí německého jazyka.*Vyřizovat požadavky zákazníka. Pracujeme pro oddělení repair, většinu sítí monitorujeme a většinou tedy předem víme, co se děje. *Tvořit tickety v interních systémech *Každodenně využívat cizí jazyky *Informovat zákazníky o postupu jejich případu *Účastnit se pravidelných týmových porad
Zaměstnanecké výhody, benefity
* možnost spolupráce se společností Verizon - jedním z největších poskytovatelů telco služeb na světě * hlavní pracovní poměr * zázemí silné společnosti * multikulturní prostředí * každodenní využití jazyků * příjemné pracovní prostředí v dynamickém kolektivu * možnost dalšího osobního i pracovního rozvoje/kariérního postupu (jazyková akademie, soft skills, Excel, CISCO/ITIL akademie) * další zaměstnanecké výhody
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
*znalost německého i anglického jazyka na velmi dobré úrovni - min. B2 (slovem i písmem)*pro-zákaznický přístup*efektivní komunikační dovednosti*schopnost samostatné i týmové práce
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
OKIN BPS
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3730789
Posting date: 2.8.2019
2019-08-02
location: Ostrava Position: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Company: OKIN BPS, a.s.
The job comes from another website or source.