We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
IT Specialista/tka - tým Service Desk
Penny Market s.r.o.
Místo práce
Počernická, Radonice, Česko
Počernická, Radonice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
1.3.2020
1.3.2020
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Za co budete na této pracovní pozici hlavně odpovědní?
• Telefonická a mailová komunikace se zaměstnanci společnosti (centrála, logistické sklady, prodejny).
• Analýza uživatelských problémů a jejich řešení na úrovni L1
• Zpracování požadavků v ticketovacím systému
• Instalace a správa koncových zařízení pro centrálu, prodejny a centrální logistické sklady (terminály, BackOffice PC, NTB etc.)
• Vytváření a udržování uživatelské a interní SD dokumentace, knowledge base.
• Evidence zařízení v Asset managementu
• Pracujeme na 8 h – 10 h směny v režimu 18x7x365 – individuální plánování, žádný krátký/dlouhý týden
• Telefonická a mailová komunikace se zaměstnanci společnosti (centrála, logistické sklady, prodejny).
• Analýza uživatelských problémů a jejich řešení na úrovni L1
• Zpracování požadavků v ticketovacím systému
• Instalace a správa koncových zařízení pro centrálu, prodejny a centrální logistické sklady (terminály, BackOffice PC, NTB etc.)
• Vytváření a udržování uživatelské a interní SD dokumentace, knowledge base.
• Evidence zařízení v Asset managementu
• Pracujeme na 8 h – 10 h směny v režimu 18x7x365 – individuální plánování, žádný krátký/dlouhý týden
Zaměstnanecké výhody, benefity
• nabízíme plnohodnotné odborné zaškolení,
• zajímavou a různorodou práci na IT Service Desku,
• příplatky za držení pohotovostí,
• pracovní poměr na dobu neurčitou,
• 25 dnů dovolené (5 dnů navíc již od nástupu),
• příspěvek na stravování,
• výhody benefitní cafeterie,
• možnost výuky cizích jazyků.
• zajímavou a různorodou práci na IT Service Desku,
• příplatky za držení pohotovostí,
• pracovní poměr na dobu neurčitou,
• 25 dnů dovolené (5 dnů navíc již od nástupu),
• příspěvek na stravování,
• výhody benefitní cafeterie,
• možnost výuky cizích jazyků.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Velký zájem a chuť se rozvíjet v IT!
• Minimálně středoškolské vzdělání – informační technologie
• Zkušenosti min. 2 roky na IT ServiceDesk/HelpDesk či podobné pozici
• Dobrou komunikační schopnost – budete prvním kontaktem pro zákazníka na úrovní L1
• Angličtinu na mírně pokročilé úrovni (přepojení hovoru, jednoduchá odpověď na e-mail, čtení dokumentace apod.)
• Extrémní pečlivost
• Ochotu držet pohotovost mimo standardní pracovní dobu
• Minimálně středoškolské vzdělání – informační technologie
• Zkušenosti min. 2 roky na IT ServiceDesk/HelpDesk či podobné pozici
• Dobrou komunikační schopnost – budete prvním kontaktem pro zákazníka na úrovní L1
• Angličtinu na mírně pokročilé úrovni (přepojení hovoru, jednoduchá odpověď na e-mail, čtení dokumentace apod.)
• Extrémní pečlivost
• Ochotu držet pohotovost mimo standardní pracovní dobu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Penny Market je na českém trhu již 20 let. Díky nejširší síti s více než 380 prodejnami můžete pracovat v blízkosti vašeho domova i vy. Staňte se součástí našeho týmu a pojďte s námi prodávat hezky česky.
ID: 3868351
Posting date: 11.2.2020
2020-02-11
location: Praha - východ - Radonice Position: Specialista technické podpory/IT Company: Penny Market s.r.o.