HR Generalist

Peopledrive

Místo práce
Bratislavský kraj, Slovensko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 1 200 EUR/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- vedení personální agendy a pracovněprávní dokumentace
- zpracování mezd pro cca 40 zaměstnanců
- plánování vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, identifikace vzdělávacích potřeb
- identifikaci náborových potřeb, zajištění celého náborového procesu
- interní komunikaci ve společnosti, rozvoj firemní kultury
- reportování výsledků pro centrálu v Praze, případně do Norska
- budování značky zaměstnavatele, HR marketing
- a další personální činnosti dle domluvy

Zaměstnanecké výhody, benefity

Zaměstnavatel nabízí:
- být partnerem kompetentnímu Country Managerovi a podílet se na strategickém HR plánování
- stabilní dlouhodobé zaměstnání v mezinárodní společnosti
- samostatnou pozici s pestrou agendou a možností realizovat své nápady
- zaškolení na centrále v Praze a následnou podporu od HR kolegyně z jiného závodu
- motivační finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem
- systém benefitů zahrnující týden dovolené navíc, Cafeterii a stravenky ad.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Výroba potravin, nápojů a tabákových výrobků

Pro našeho klienta, předního dodavatele značkového spotřebního zboží, který je součástí mezinárodní skupiny, hledáme spolehlivého člověka na pozici HR Generalist/ka, který chce být partnerem zaměstnancům a Country Managerovi.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Ostatní znalosti

Microsoft Office 365 - Pokročilý
Payroll - Pokročilý
Zákoník práce - Pokročilý

Praxe na pozici/v oblasti

mzdové účetnictví, lidské zdroje

Počet let praxe

3

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Budete potřebovat dobré komunikační dovednosti, empatii, vstřícnost při jednání s lidmi.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme tým zkušených profesionálů v oboru lidských zdrojů a komunikace, kteří odborně a s opravdovým zájmem pomáhají společnostem a jednotlivcům k úspěchu. Naše služby nabízíme od roku 2014 a díky dlouholetým zkušenostem z interních personálních oddělení ve významných společnostech jako je Citibank, Coca-Cola či Ahold víme, jakým způsobem kvalitně a účelně služby personálního poradenství poskytovat.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 3910889  Posting date: 12.5.2020  Lower salary limit (gross): 1 200 EUR/měsíc