We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
HR Senior Ostrava
Pragma - personální agentura
Místo práce
Ostrava, Česko
Ostrava, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
plný úvazek, živnost
Mzdové podmínky (brutto)
60 000 Kč
60 000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce:
• Nábor zaměstnanců, především aktivní recruiting
• HRBP
• Práce se zaměstnanci
• Cesty v rámci náborů a působností pro klienty
• Reporting a související administrativa
• Jiné úkoly, které nemusejí přímo souviset s HR
• Nábor zaměstnanců, především aktivní recruiting
• HRBP
• Práce se zaměstnanci
• Cesty v rámci náborů a působností pro klienty
• Reporting a související administrativa
• Jiné úkoly, které nemusejí přímo souviset s HR
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
• Motivující finanční ohodnocení
• Osobnostní rozvoj a kariérní růst
• Prostor pro seberealizaci, dosažení manažerské pozice
• Přátelský kolektiv
• Možnost růstu na manažerskou pozici v HR nebo na jinou manažerskou pozici v rámci holdingu
• Finance: 50 000 + 10 000 (IČO)
• Zajištění ubytování pro kandidáta, který se relokuje (firemní byt)
• Benefity např. pružná pracovní doba
• Možnost profesního a osobnostního růstu
• Neformální společenské aktivity
• Firemní telefon a notebook
• Možnost půjčení auta k soukromým účelům, možnost využití bytu v Praze k soukr. účelům
• Možnost realizovat nové nápady v oblasti náboru
• Úzká spolupráce s manažery firem, pro které děláme nábor
• Aktivní zapojení do projektů zaměřených na růst firmy
• Motivující finanční ohodnocení
• Osobnostní rozvoj a kariérní růst
• Prostor pro seberealizaci, dosažení manažerské pozice
• Přátelský kolektiv
• Možnost růstu na manažerskou pozici v HR nebo na jinou manažerskou pozici v rámci holdingu
• Finance: 50 000 + 10 000 (IČO)
• Zajištění ubytování pro kandidáta, který se relokuje (firemní byt)
• Benefity např. pružná pracovní doba
• Možnost profesního a osobnostního růstu
• Neformální společenské aktivity
• Firemní telefon a notebook
• Možnost půjčení auta k soukromým účelům, možnost využití bytu v Praze k soukr. účelům
• Možnost realizovat nové nápady v oblasti náboru
• Úzká spolupráce s manažery firem, pro které děláme nábor
• Aktivní zapojení do projektů zaměřených na růst firmy
Informace o náboru
V případě zájmu se budeme těšit na Váš životopis zaslaný na email [email protected] nebo volejte na tel. +420 734 752 997
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
personální agentura
personální agentura
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
• Min. SŠ s maturitou
• Zkušenosti v oboru, práce ideálně na pozici personalisty v PA či interním HR, případně také v agentuře práce. Individuálně může stačit zkušenost z manažerské či vedoucí pozice
• Chuť dělat nábor – aktivní recruiting, telefonické oslovení, hledání nových cest náboru, výkonová orientace
• Osoba dynamická, schopná reagovat na změny a pracovat pod stresem
• Flexibilita pracovní - být schopný jít na jinou pozici v rámci holdingu
• Flexibilita časová a prostorová
• Výborné organizační a komunikační dovednosti
• Asertivita - schopnost efektivně komunikovat se zaměstnanci na všech úrovních
• Reprezentativní, výhodou zkušenosti s obchodem (není podmínkou)
• ŘP sk. B - aktivní řidič
• Znalost MS Office
• Min. SŠ s maturitou
• Zkušenosti v oboru, práce ideálně na pozici personalisty v PA či interním HR, případně také v agentuře práce. Individuálně může stačit zkušenost z manažerské či vedoucí pozice
• Chuť dělat nábor – aktivní recruiting, telefonické oslovení, hledání nových cest náboru, výkonová orientace
• Osoba dynamická, schopná reagovat na změny a pracovat pod stresem
• Flexibilita pracovní - být schopný jít na jinou pozici v rámci holdingu
• Flexibilita časová a prostorová
• Výborné organizační a komunikační dovednosti
• Asertivita - schopnost efektivně komunikovat se zaměstnanci na všech úrovních
• Reprezentativní, výhodou zkušenosti s obchodem (není podmínkou)
• ŘP sk. B - aktivní řidič
• Znalost MS Office
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Pragma - personální agentura Olomouc přijímáme pracovníky z celé ČR a SK.
Nabízíme dlouhodobou pracovní perspektivu.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Nabízíme dlouhodobou pracovní perspektivu.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
100-149 zaměstnanců
ID: 3316399
Posting date: 15.7.2018
2018-07-15
location: Ostrava, Česko Position: HR asistent, HR Business Partner, HR generalist Company: Pragma - personální agentura
Basic wage component (gross) and other rewards: 60 000 Kč