SAP konzultant

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Náplň práce:

• Realizace zákaznických projektů primárně s využitím řešení a technologií SAP, včetně nových technologií na bázi Cloud.
• Transformace požadavků zákazníků inovativní formou do nastavení informačních systémů.
• Customizace informačních systémů.
• Testování informačních systémů.
• Školení a podpora koncových zákazníků.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:

• Práci v mladém, dynamickém týmu na tuzemských i zahraničních projektech (EU, Spojené Arabské Emiráty, Saudská Arábie apod.).
• Rychlý rozvoj technických, projektových a komunikačních znalostí a jejich okamžité uplatnění.
• Hlavní pracovní poměr.
• Týden dovolené nad rámec zákonné povinnosti.
• Stravenky.
• Individuální školení, vzdělávací a jazykové kurzy.
• Příspěvek na penzijní připojištění.
• Zaměstnanecké výhody, roční odměny.
• Práce ve stabilní společnosti.
• Vhodné i pro absolventy s praxí.
• Místo výkonu práce: Praha

Informace o náboru

Pokud máte zájem o tuto pozici, posílejte zároveň se životopisem motivační dopis v ANJ.

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

Pro našeho klienta, progresivní českou poradenskou společnost, která nabízí řešení na platformě SAP v oblasti péče o zákazníka, řízení nákupních procesů, workflow procesů a Business Intelligence, hledáme vhodného kandidáta na pozici SAP konzultant.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadavky:

• SŠ/VŠ technického nebo ekonomického směru (VŠ velkou výhodou).
• Minimálně rok praxe v oblasti podpory prodeje nebo nákupu.
• Konzultační nebo uživatelská zkušenost se systémy CRM a SRM výhodou.
• Anglický jazyk na velmi dobré úrovni (znalost slovem i písmem).
• Časová flexibilita (ochota cestovat).
• Řidičský průkaz skupiny B.
• Ochota učit se novým věcem, motivace.
• Komunikativnost, zodpovědnost.
• Schopnost pracovat samostatně.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2797163  Posting date: 3.11.2016