We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Sales Assistant
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, která je jedním z předních evropských výrobců psacích a kreslicích potřeb, hledáme na pracovní pozici Sales Assistant.
Náplň práce:
- Péče o zákazníky – komunikace (mailová, telefonní)
- Komunikace s centrálou - logistika, plánování, customer service
- Kooperace s obchodním a marketingovým teamem
- Odpadové hospodářství
- Office management
Požadujeme:
- Zkušenost v zákaznickém servisu min. 2r, znalost práce s obchodními sítěmi
- Zkušenost se základy účetnictví / fakturací výhodou
- Aktivní znalost AJ – slovem I písmem pro denní použití
- Znalost MS Office - Excel, Word, Outlook
- Řidičský průkaz B
Osobnostní rysy:
- Zákaznický přístup – schopnost vyjít vstříc, vůle najít řešení, pečlivost
- Chuť učit se novým věcem (T-type person) – chtít porozumět vícero oborům, souhra s ostatními, touha na sobě pracovat
- Pozitivní chuť k práci
- Multitasking, zorganizovanost
- Teamový hráč
- Umět sdílet své znalosti s ostatními
Nabízíme:
- Zázemí stabilní mezinárodní firmy s dlouholetou tradicí
- Firemní kulturu založenou na respektu a cílech
- Možnost uplatnění AJ v každodenní komunikaci
- Školení CS kompetencí (SAP, sales, admin)
- Práce v menším teamu, mladý kolektiv
- Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
- Stravenky
- Teambuilding 1-2x ročně
- Motivační roční bonus
- Dovolená v délce 5 týdnů
- Nástup: říjen
- Místo výkonu práce: Praha 5
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3569281
Posting date: 3.1.2019
2019-01-03
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Helpdesk operátor, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista back office Company: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
The job comes from another website or source.