We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administrativní pracovnice Praha
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která působí na českém trhu v oblasti financí, poskytující spotřebitelské půjčky, hledáme vhodné kandidáty/kandidátky na pozici Administrativní pracovník/ce.
Pracovní náplň:
- podpora obchodního oddělení (manažerů i obchodních zástupců)
- spravování agendy obchodních zástupců v interním systému
- zpracování dotazů/požadavků zákazníků
- vydávání a přijímání zálohy a vedení související evidence hotovostních plateb
- spravování účtu zákazníka v interním systému – zadávání a kontrola peněžních transakcí a aktualizace kontaktních údajů
- příprava podkladů pro reporting
- administrace smluv - kontrola, psaní, třídění, archivace a tisk dokumentů
Požadavky:
- zkušenosti s administrativou (alespoň brigádně), zájem o kancelářskou práci
- komunikativnost a schopnost jednat na úrovni ve všech situacích
- ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání
- uživatelská znalost PC (MS Office – Word, Excel)
- pečlivost, spolehlivost
- anglický jazyk – výhodou
Nabízíme:
- zajímavou a různorodou práci
- možnost být součástí přátelského a otevřeného týmu, kde kolegové rádi pomohou s důkladným zaškolením a kde si všichni „tykají“
- fond pracovní doby zkrácen na 37,5 hodin týdně a tím pádem kratší pátky.
- benefitní systém Cafeterie a další benefity jako: stravenky, 25 dnů dovolené, 2 dny Sick Days, čaj a kávu na pracovišti a spousta dalšího
- místo výkonu práce: Praha 10
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3667541
Posting date: 14.5.2019
2019-05-14
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Helpdesk operátor, Pokladník, Specialista back office Company: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
The job comes from another website or source.