We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Účetní a administrativní asistent
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která poskytuje služby účetního a daňového poradenství s 25 letou tradicí, hledáme vhodného kandidáta na pozici Účetní a administrativní asistent.
Náplň práce:
- roztřídění, příprava a zaúčtování základních účetních dokladů
- evidence došlé a odeslané pošty
- příprava pošty k odeslání a předání na poštu
- kopírování a skenování dokumentů dle zadání
- odesílání vystavených faktur dle pokynů – poštou, e-mailem
- kompletace složek pro klienty, excelové tabulky, dopisy, vedení klientských spisů
- zvedání a přepojování telefonů, uvádění návštěv
- zajišťování ověřovacích doložek na listinách, výpisů z veřejných rejstříků a registrů
- pochůzky v rámci úřadů, klientů, nákupů apod.
- zajišťování distribuce a přebírání zásilek zasílaných kurýrní službou
- další činnosti administrativního a organizačního charakteru dle zadání konzultantů, nadřízených zaměstnanců a jednatelů
- zajišťování provozu pro zaměstnavatele – stav kancelářských a provozních potřeb a zásob v kuchyňkách
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru, vhodné i pro absolventy
- praxe na obdobné pozici výhodou
- znalost účetních a daňových předpisů výhodou
- orientace v podnikatelském prostředí výhodou
- dobrá znalost MS Office
- znalost AJ výhodou
- samostatnost, pečlivost, flexibilita, aktivní a iniciativní přístup k řešení problémů a práci
- smysl pro týmovou práci
- zájem o obor účetnictví a daní
Nabízíme:
- práce na HPP v malém kolektivu cca 20 lidí
- odpovídající finanční ohodnocení + výkonové odměny
- benefity: občerstvení na pracovišti (káva, nápoje), příspěvky na dovolenou dle pracovních výsledků, příspěvky na kulturu a sport, stravenky, kurzy angličtiny na pracovišti
- odpovídající zaškolení a podporu týmu
- přátelský kolektiv
- uplatnění získaných zkušeností, další rozvoj a vzdělání
- místo výkonu práce – Praha 2 – Vinohrady
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3724777
Posting date: 25.7.2019
2019-07-25
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Recepční, Specialista back office, Účetní Company: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
The job comes from another website or source.