Vedoucí interní logistiky

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Lužec nad Vltavou
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti


Pro našeho klienta, společnost, která je jedním z hlavních hráčů obalového hospodářství v regionu střední a východní Evropy, hledáme vhodného kandidáta na pozici Vedoucí interní logistiky.

Náplň práce:

  • Plánování, organizace a zajištění vnitřní (výrobní) logistiky
  • Řízení úseku skladového hospodářství
  • Zajištění fungování příjmu zboží, expedice, uskladnění a manipulace ve skladových prostorech
  • Zodpovědnost za inventarizaci
  • Optimalizace skladových zásob
  • Zodpovědnost za převody materiálů mezi sklady
  • Navrhování a implementace interních logistických layoutů, materiálových toků a layoutu procesu výroby i skladu
  • Zpracování a optimalizace logistických konceptů
  • Reporting KPI oddělení vedení společnosti spolu s příslušnou analýzou a protiopatřením, je-li to nutné
  • Plánování logistiky k maximalizaci efektivity výroby při co nejnižších nákladech
  • Vedení týmu (cca 5 lidí) plánování a logistiky při provádění osvědčených postupů a měření výkonnosti prostřednictvím dohodnutých klíčových ukazatelů výkonu (KPI)
  • Plánování a koordinace všech činností související se zpracováním materiálu a zboží
  • Monitoring a korekce úrovně zásob ve skladech k zajištění rotace a maximalizaci pracovního kapitálu
  • Podpora správného využití ERP systému a rozvoje ERP systému v rámci společnosti, včetně automatických odpisů materiálu na výrobek
  • Zodpovědnost za plnění finančních a průmyslových cílů v oblasti logistiky
  • Neustálé zefektivňování činností - LEAN, 5S atd.
  • Dodržování a zlepšování vizuálního managementu ve firmě, provádění 5S auditů a dohled nad dodržováním 5S standardů a principů
  • Spolupráce s oddělením výroby a nákupu
  • Komunikace se zákazníky a dodavateli v logistických záležitostech
  • Spolupráce s obchodním oddělením (v ČR i zahraničí) při určování nákladově nejvýhodnějšího distribučního řešení pro přepravu hotového zboží k zákazníkům

Požadujeme:

  • Min. 3 roky praxe na obdobné pozici
  • Zkušenost s vedením lidí, schopnost motivovat a řídit
  • Dobré znalosti v oblasti materiálových toků (Kanban, Just-in-Time, FiFo apod.)
  • Zkušenosti se zaváděním LEAN managementu
  • Aj nebo Nj pro interní komunikaci a občasnou komunikaci s dodavateli
  • Dobré organizační schopnosti, spolehlivost a proaktivita
  • Prozákaznický přístup, analytické myšlení
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti
  • Znalost SAP výhodou
  • Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič

Nabízíme:

  • Služební automobil
  • Příspěvek na stravování
  • Možnost vzdělávání
  • Mobilní telefon a notebook
  • Velmi zajímavé mzdové ohodnocení
  • Možnost stabilního dlouhodobého zaměstnání v rostoucí mezinárodní firmě
  • Zázemí firmy s víc než 25 let tradicí
  • Důležitou a váženou pracovní pozici
  • Možnost pracovní seberealizace
  • Jiné zajímavé benefity

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

nástavbové/vyšší odborné vzdělání

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3942920  Posting date: 27.7.2020  The job comes from another website or source.