Asistentka/ recepční

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti


Pro našeho klienta, světovou jedničku na poli outdoorové reklamy, hledáme vhodné kandidátky na pozici Asistentka/ recepční.

Náplň práce:

  • Běžná práce na recepci (centrální objednávání kancelářských potřeb, kurýra, zpracování došlé a odchozí pošty, práce s datovými schránkami, telefony, příjem návštěv…)
  • Asistentské práce pro finanční oddělení, zejména personální

Požadavky:

  • Alespoň základní znalost AJ (občasná komunikace)
  • Znalost práce na PC, MS Office
  • Cit pro práci se specifickými aplikacemi (např. objednávkové systémy)
  • Výborná znalost ČJ
  • Příjemné vystupování, empatie, loajalita, zájem o práci

Nabízíme:

  • Práci v mezinárodní společnosti
  • Možnost kariérního růstu
  • Benefity: stravenky (100 Kč), 5 týdnů dovolené, příspěvky na pojištění
  • Nástup možná ihned
  • Místo výkonu práce: Praha 8 – Karlín

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4001787  Posting date: 19.11.2020  The job comes from another website or source.