We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Personalista/asistent vedení společnosti
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 35 000 Kč/měsíc
25 000 - 35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, obchodní a distribuční společnost hledáme vhodného kandidáta se zkušenostmi v oblasti lidských zdrojů, administrativy a se základní znalostí problematiky mzdového účetnictví na pozici Personalista/asistent vedení společnosti.
Vaše náplň práce v oblasti personalistiky:
- Nábor nových zaměstnanců, inzerce, pohovory
- Spolupráce se sociálními sítěmi a pracovními portály
- Příprava a realizace personální politiky společnosti
- Zpracování a vedení pracovně právní dokumentace a osobní spisů zaměstnanců (pracovní smlouvy, mzdové výměry, DPP, DPČ apod.)
- Ukončování pracovních poměrů
- Zpráva docházkového systému
- Příprava podkladů pro externí firmu zajišťující zpracování mezd
- Komunikace s příslušnými institucemi (ČSSZ, zdravotní pojišťovny, Úřady práce, soudní exekutoři, a další)
- Příprava podkladů a účast na kontrolách ze strany ČSSZ, zdravotních pojišťoven, Inspektorátu práce apod.)
- Spolupráce na ročním zúčtování daní (s externí společností, která zpracovává mzdy)
Vaše náplň práce v oblasti vedení sekretariátu jednatelů společnosti:
- Účast na poradách vedení společnosti, provedení zápisu z porad, dohled nad plněním stanovených úkolů
- Přijímání a odesílání podnikové pošty včetně datové schránky
- Vedení hotovostní pokladny společnosti včetně vkladu do banky a skladu cenin
- Další administrativní činnosti
Požadujeme:
- Ukončené minimálně středoškolské vzdělání
- Praxe na obdobné pozici minimálně 3 roky
- Dobrá znalost pracovně právní problematiky
- Zkušenosti s inzercí na pracovních portálech a s náborem
- Základní znalost problematiky mzdového účetnictví
- Odolnost vůči stresu
- Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti
- Organizační schopnosti a vysoké pracovní nasazení
- Loajalita, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, iniciativa a kreativita
- Pokročilá znalost MS OFFICE
Nabízíme:
- Práci na částečný úvazek (6 hod.) s odpovídajícím mzdovým ohodnocením 25 000 + 5 000 Kč, (případně i pozice na 8 hodin, záleží na dohodě), poté mzda 30 000 + 5000 Kč.
- Stabilní zaměstnání ve společnosti s dlouholetou tradicí
- Zajímavou samostatnou a různorodou práci s možností profesního a osobního růstu
- Mobilní telefon
- Nástup ihned.
- Místo výkonu práce: Praha 4, Chodov
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4006300
Posting date: 30.11.2020
2020-11-30
location: Praha Position: Asistent, Personalista Company: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
The job comes from another website or source.
Lower salary limit (gross): 25 000 Kč/měsíc