We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administrátor/ka - koordinátor/ka vzdělávání
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, renomovanou školící a poradenskou agenturu spolupracující s největší domácí automobilkou, hledáme zkušeného, zodpovědného a dynamického Administrátora/ku – koordinátora/ku vzdělávání.
Hlavní pracovní náplň:
- Práce s databází vzdělávání ŠKODA (interní softwarový systém):
o Evidence účastníků a vzdělávacích akcí
o Prezence a omluvy ze vzdělávacích akcí
o Management termínů a lokalit vzdělávání
o Reporting a feedback vzdělávacích akcí
o Fakturace školení
o Přenášení plánů školení a kvalifikačních cest do systému
o Sledování naplněnosti vzdělávacích akcí (zájemců a volných míst)
o Dozorování aktuálnosti databází (aktuálnost informací a souborů)
o Přípravy a tisky certifikátů ke zkouškám
o Sledování kvalifikačních vzdělávacích cest
- Intenzivní komunikace s účastníky vzdělávání, s importérem, se školiteli (především telefonicky, e-mailem) - přihlašování, odhlašování, řešení situací
- Reporting lektorských aktivit vzdělávacích týmů
- Spolupráce při vytváření školících plánů (s vedoucími vzdělávacích týmů)
- Management certifikačních zkoušek (účastníci, komise, lokality, pozvánky, certifikáty…)
Požadujeme:
- Znalost práce s MS Windows (Word, Excel – pokročilá znalost, PPT, Teams, Outlook) a přirozená schopnost práce v interním databázovém software (ovládání, používání pokročilých funkcí, schopnost hledat řešení)
- Výborné komunikační dovednosti (verbální i písemné), prozákaznická orientace
- Angličtina nebo němčina – (nutné pro doplňkovou komunikaci – mailová komunikace, hlavní činnost v českém jazyce)
- Přesnost, pečlivost a samostatnost, schopnost hledat řešení
- Přirozené organizační schopnosti, analytické myšlení, flexibilita, rozhodnost
- Samostatnost, pečlivost a důslednost, schopnost učit se novým úkolům
- Odolnost vůči zátěži a pracovnímu stresu
Výhodou:
- Zkušenosti s klientským servisem (firemní recepce, zákaznická info/help linka)
- Zkušenost s back office pro terénní týmy (prodejní, vzdělávací apod.)
Nabízíme:
- Práci ve stálém pracovním poměru
- 1 den home-office
- Vlastní kancelář, kompletní kancelářské vybavení
- Zodpovědnou a zajímavou práci pro špičkového klienta
- Práce v přátelském a příjemném prostředí
- Stabilní zázemí mezinárodní společnosti
- Firemní benefity (stravenky, MHD-jízdenka)
- Sick days
- Interní růst a vzdělávání
- Dovolená 25 – 27 dní v roce
- Lokalita pracoviště: Praha 3
- Předpokládaný nástup: duben 2021
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4017976
Posting date: 8.1.2021
2021-01-08
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Specialista back office Company: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
The job comes from another website or source.